کد خبر: پزشکان-برای-مبارزه-با-بیماری-کرونا-جان
۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۴

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  خبرگزاری خانه ملت،  پیام تبریک احمد دنیا مالی نماینده مردم انزلی در مجلس به مناسبت روز پزشک بدین شرح است:

 بسمه تعالی

بدین وسیله یکم شهریور زاد روز حکیم بوعلی سینا، بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جهان اسلام و روز پزشک بر تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی تبریک عرض مینماییم.

پزشک با شوق و رنج می آموزد تا رنج انسان را به شوق و آرامش برساند.هر کس به طب و پزشکی بپردازد، باید درباره جان مردم از خدا بترسد و خیرخواه باشد و تلاش کند تا بیمار خود را با دقت درمان کند.

حضورت اشارتی ست پیامبرانه،شاید دردمندی به دستان تو دخیل بسته باشد. همگان برای جلوگیری از لغزش و سقوط، نیازمند تقوا هستند؛ اما پزشکان به دلایل کاری و ویژگی های خاص خدماتی که انجام می دهند، با این صفت نیکو باید احساس نزدیکی بیشتری کنند.

 در شرایطی که بنا به تقدیر و سرنوشت الهی مردم جهان به خصوص ملت عزیز ایران گرفتار ویروس منحوس کرونا هستند و تاکنون جان هزاران انسان را گرفته است و در این خصوص بیشتر از همه پزشکان و پرستارانی هستند که در خط مقدم مبارزه با این ویروس با نثار جان عزیزشان توانسته اند امید به زندگی را به هموطنان عزیز خود باز گردانند در این برهه حساس اعلام می داریم در کنار شما بوده و قدردان زحمات جامعه پزشکی هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha