کد خبر: پیام-تقدیر-رییس-جمعیت-هلال‌احمر-به-من
۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۴۲

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر،در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس بی کران شایسته پروردگاری است که در سایه لطف و عنایت خود فرصتی برای خدمتگذاری بندگانش فراهم می کند تا کمر همت بسته و در ردای مسئولیت و خدمتی پر بار، در مسیری پرفراز و نشیب مورد عنایت و هدایت خاصه خود قرار دهد.

 بی شک حضور در هر مسئولیتی، امانتی است سنگین که آغاز و پایانی دارد و چه امانتدار امینی است آنکه در مبدأ این راه، خویشتن را برای پایانی با عزت و مملوء از دعا و خیر مردم آماده نماید. و اگر این خدمت و مسئولیت رسیدگی به آلام و دردهای همنوع باشد لاجرم قیمت و اجری بی حساب نزد خدای یگانه دارد.

روز گذشته شاهد برگزاری پنجمین دروه انتخابات مجامع هلال احمر در سراسر کشور بودیم. انتخاباتی که در شرایط حساس شیوع اپیدمی کرونا که بخش وسیعی از این کره خاکی را در بر گرفته است، بر گزار شد. برگزاری این رویداد در شرایط کنونی و با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری سامانه ای انتخابات برای اولین بار، رعایت بی طرفی کامل در انتخاب ها و از همه مهمتر مشارکت پرشور و شایسته تقدیر اعضای داوطلب و خیرخواه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مهر تاییدی بر خدمت خالصانه و خداپسندانه این نهاد مردم مدار  بوده است. در این بین شایسته است از تلاش و همدلی همه همکاران، امدادگران، جوانان، داوطلبان و سایر مشارکت کنندگان بزرگواری که در همه عرصه ها یاریگر جمعیت هستند، و زمینه برگزاری این رویداد مهم را فراهم آوردند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم. انشالله نتیجه آن به شکلی زیبنده در آیینه تلاش جهادی و خدمتی بزرگ به هم‌میهنانمان نمود خواهد یافت.

همچنین لازم می‌بینم راه یابی تمامی منتخبان به شوراهای اجرایی و بازرسی که در مراحل بعد اعضای هیئت مدیره استان و شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور را تشکیل می دهند،  تبریک و تهنیت گفته و امید دارم با عنایت پروردگار متعال و دعای خیر مردم عزیز در مدت ماموریت چهار ساله، شاهد خدمتی سرشار از خیر و برکت برای کشور و حوزه انتخابیه خود باشند. بی شک رای قاطع اعضای داوطلب جمعیت به شما بزرگواران، نشان کاردانی و شایستگی تان است، که انشالله در ادامه راه با تلاش و فعالیت به بهترین شکل ممکن از ارزش های متعالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که همانا رسیدگی به آلام حادثه دیدگان و محرومین است، پاسداری خواهید نمود.

"و من الله توفیق"

دکتر کریم همتی

رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha