کد خبر: پیگیری-اعتراض‌ها-پیرامون-نحوه-برگزار
۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۰۷

به گزارش گروه سیاسی  خبرگزاری  سلامت به نقل از خانه‌ملت، انتخابات اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر ۲۶ تیر ماه  برگزار شد و  بر اساس این انتخابات ۹۵ نفر به عنوان اعضای مجمع عمومی انتخاب شدند.

از جمع ۹۵ نفر ۲۷ نفر برای حضور در شورای ‌عالی و ۴ نفر به عنوان بازرسان کاندیدا شدند که ۱۳ نفر از اعضای اصلی و علی‌البدل شورای‌ عالی و بازرسان با رای اعضای مجمع عمومی مشخص شدند.

با این حال برخی افراد نسبت به  نحوه  و صحت برگزاری انتخابات اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر اعتراض داشتند و خواستار بررسی این موضوع از مجاری قانونی شدند و در این راستا نمایندگان در مجلس این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

در این رابطه علیرضا منادی سفیدان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: با توجه به گزارش‌های واصله در صحت انتخابات انتخابات اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر شائبه‌هایی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

همچنین سید مهدی فرشادان نماینده مردم سنندج در مجلس به اعتراضات پیرامون برگزاری این انتخابات اشاره کرد و افزود: براساس گزارش‌های موجود شائبه مهندسی انتخابات شورای عالی جمعیت هلال احمر وجود دارد. از این رو این موضوع را از مجاری قانونی پیگیری و نتیجه را رسما اعلام خواهیم کرد.

محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس نیز در خصوص برگزاری انتخابات اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به اهمیت این انتخابات نمایندگان مجلس درصدد هستند تا صحت این انتخابات را در چارچوب قانون بررسی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha