دیار مومنان به تصویر لاله‌های سرخ و اسوه‌های ایستادگی مزین شد

▫️شهردار کاشان از نصب و اکران تصاویر شهدای والامقام کاشان و همسران و مادران بزرگوار آنان همزمان با روز تکریم این الگوهای بردباری در نقاط مختلف شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از اداره کل روابط عمومی شهرداری کاشان،حسن بخشنده امنیه ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین(س)، روز تکریم همسران و مادران شهدا را گرامی داشت و بیان کرد: این روز، یادآور صبر و ایستادگی بی‌بدیل بانوان بزرگواری است که با ایثار و ازخودگذشتگی، عزیزترین فرد زندگی خویش را برای دفاع از نظام اسلامی رهسپار جبهه‌های حق علیه باطل کردند.

وی، خاطرنشان کرد: به پاس این بردباری خالصانه، مدیریت شهری بر آن شد تا با ادای احترام به این جلوه‌‌های صبر زینب‌گونه، وظیفه عمومی را برای ارج‌داشت جایگاه رفیع همسران و مادران شهدا یادآوری کند.

شهردار کاشان، همچنین عنوان کرد: در این اقدام فرهنگی و ترویجی که به ابتکار مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری صورت می‌گیرد، شاهد اکران تصاویر شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و نیز شهدای امنیت و مدافع حرم به همراه تصاویر مادران و همسران شهدا خواهیم بود.

وی، رویکرد شهرداری کاشان در پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت را متذکر شد و گفت: در این زمینه علاوه بر دیدارهای مستمر با خانواده بزرگواران شهیدان والامقام و همچنین پاسداشت مناسبت‌های ویژه این عرصه، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی متعددی در زمینه تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار قرار دارد.

بخشنده امنیه، همچنین اکران تصاویر شهیدان در ورودی شهر را در آینده‌ای نزدیک خاطرنشان کرد و گفت: دارالمومنین کاشان با تقدیم یک هزار و 800 شهید گلگون کفن و هزاران جانباز و ایثارگر شایسته برخورداری از فضای معرفی متناسب و در شأن این ظرفیت ارزشمند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha