مسیر حرکت شهرداری از نگاه پروژه محور به سمت  برنامه محور تغییر پیدا کند

استاندار زنجان خطاب به شهردار منتخب زنجان گفت : پیشنهاد می‌کنم مسیر حرکت شهرداری از نگاه پروژه محور به سمت  برنامه محور تغییر پیدا کند.

گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان؛   محسن افشارچی ظهر روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه شهردار زنجان  با اشاره به انتخاب شهردار جدید، شهر زنجان گفت : رسیدن به ساحل آرامش در شهر زنجان را به فال نیک می گیریم.  

  وی با بیان اینکه استان زنجان در مقایسه با شاخص کلان از استان های همجوار خود عقب است افزود : در شاخص های  حوزه شهرسازی  تیز نیاز به کار بیشتری داریم.

استاندار زنجان اظهار داشت :  با توجه به مشکلاتی که امروزه  با آنها مواجه هستیم، به هیچ عنوان فرصت اصطکاک نداریم و باید در رابطه با عملکرد خود پاسخگو باشیم.

افشارچی افزود:  مسئولان باید تمام تلاش و انرژی خود را در مسیر توسعه و تعالی شهر و استان بگذارند و به هیچ عنوان نباید در کار خود منیت داشته باشند و همه دستگاههای اجرایی برای توسعه شهر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه شهردار جدید زنجان فردی شناخته شده، مقتدر، متخصص، با تجربه و دارای شبکه های مردمی است، گفت: قطعا حضور دکتر فیروزفر، نعمتی برای شهر زنجان است.  

استاندار زنجان خطاب به شهردار منتخب زنجان گفت : پیشنهاد می‌کنم مسیر حرکت شهرداری از نگاه پروژه محور به سمت  برنامه محور تغییر پیدا کند.

افشار چی با اشاره به  مشکلات تورمی در استان گفت :  با توجه به این که بیشتر مراکز خرید در مرکز شهر هستند می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب  مراکز خرید را در شهرک‌های اقماری توسعه داد تا تورم در شهر زنجان به حداقل خود برسد که قطعا راه اندازی مراکز از محل توزیع ثروت ما را در حرکت کلان استان به سمت عدالت کمک خواهد کرد.


 

وی به  لزوم افزایش تولید ناخالص داخلی استان از محل توسعه بخش خدمات اشاره کرد و افزود: اصلی زمینه در این بخش مربوط به حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است.  

استاندار زنجان با بیان اینکه بهترین مدل حکمرانی، مدلی است که بر مبنای شبکه های مردمی باشد، گفت: برای حل مسائل و مشکلات نیاز به درگیر کردن و مشارکت مردم داریم و در این خصوص شبکه های گسترده ای از مردم در استان پای کار هستند.  

خبرنگار : زهرا نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha