کد خبر: 175354
۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۱۴
تلاش کرده ایم میزبان شایسته ای برای بانوان اهداکننده خون باشیم

مدیرکل انتقال خون کردستان ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا «س» و روز زن گفت:روز زن و مادر فرصتی برای یادآوری اهمیت و جایگاه زن و قدردانی از زحمات شبانه روزی ایشان است که در کنار نقش پر اهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام بر می‌دارند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انتقال خون کردستان، دکتر محمدسعیدکریمیان گفت :در حالی که با عزم و اراده ای قوی تر از قبل در پی نجات جان همنوعانی که نیازمند به خدمات سازمان خدوم انتقال خون هستند برآمده ایم، در تلاشیم تا مشارکت زنان را نیز با هدف خدمت رسانی مطلوب تر ارتقا دهیم.

وی اظهارداشت:  ما از ابتدای وظیفه خود برای ارتقای سطح خدمات چه در میزبانی شایسته از بانوان اهداکننده خون و چه در تامین خون سالم و کافی برای نجات جان مادران نیازمند به این فرآورده های حیات بخش تلاش کردیم و به ‌کوشش خود در این زمینه ادامه می دهیم.

مدیر کل انتقال خون کردستان با یادآوری اینکه حضور زنان در پست ها و مسئولیتی های مدیریتی این اداره کل در چند سال اخیر افزایش داشته است افزود؛ بسیاری از موفقیت های این اداره کل در شاخصهای اداری و فنی مرهون تلاش خستگی ناپذیر بانوان شریف همکار بوده و بر اهمیت بیش از پیش ارتقاء شاخص اهدای خون بانوان تاکید کرد.

کریمیان ضمن تجلیل از بانوان شاغل انتقال خون استان، این روز فرخنده را به جامعه  بانوان سازمان انتقال خون ایران به ویژه بانوان  شاغل در اداره کل انتقال خون کردستان تبریک گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha