اخلالگران در نظم و امنیت مردم شهرستان عنبرآباد دستگیر شدند

در پی تیراندازی های شب گذشته توسط ارازل و اوباش در شهر عنبرآباد که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و گلایه اقشار جامعه و فعالان رسانه ای شد، این موضوع بلافاصله در دستور کار دادستانی شهرستان عنبرآباد قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کرمان، دادستان عنبرآباد با اشاره به جزئیات تیراندازی شب گذشته توسط اراذل و اوباش گفت: این موضوع در همان ساعات اولیه حادثه در دستور کار شورای تامین شهرستان و دستگاه قضایی قرار گرفت و با رصد اطلاعاتی و شناسایی مخلین امنیت مردم توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی شهرستان عنبرآباد، افراد مذکور در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند.

سلیمانی با اشاره به اینکه این افراد هم اکنون زیر نظر پلیس و دستگاه قضایی قرار دارند و پرونده آنها در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد، افزود: امنیت مردم خط قرمز ماست و در این زمینه هیچگونه کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه با عوامل نا امنی و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم و جامعه بشدت برخورد خواهد شد، از تلاشهای اعضای شورای تامین و نیروهای امنیتی و انتظامی، بویژه نیروهای اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان قدردانی کرد.

خبرنگار: امیرمسعود پردلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha