کد خبر: 175377
۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵

پس از ۲ سال تعطیلی و با ورود دستگاه قضایی :

کارخانه نساجی سنندج احیا شد

هم اکنون ۵۸ به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم دراین کارخانه مشغول به کار هستند
کارخانه نساجی سنندج احیا شد

رئیس کل دادگستری استان کردستان پس از بازدید از کارخانه نساجی دستورات لازم را برای آغاز بکار و احیاء این کارخانه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) استان کردستان  حجت الاسلام سیدحسین حسینی در بازدید از این کارخانه، گفت:  محور اصلی  اقتصاد مقاومتی بحث تولید است و دستگاه قضایی استان کردستان به صورت جدی بدنبال حمایت واقعی از تولید است.

وی اظهار کرد: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با جدیت و دقت، تمامی ابعاد مشکلات کارخانجات و شرکت‌های تولیدی استان را بررسی می‌کند و تا حد امکان از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می کند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان به محورهای اصلی فعالیت این ستاد اشاره کرد و افزود: میزان اشتغال واقعی واحدهای اقتصادی برای جامعه، امکان احیای مجدد واحد تولیدی، ارزیابی و بررسی میزان فعالیت و توانمندی مدیران واحدهای تولیدی در راستای حمایت از تولید و حفظ حقوق بیت المال و اختصاص تسهیلات دولتی و بانکی در محل صحیح خود از محورهای اصلی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان  کردستان هستند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: متاسفانه نزدیک به ۲ سال است که این کارخانه تولیدی تعطیل بوده و با ورود کمیته عالی کارشناسی ستاد اقتصاد مقاومتی استان، هم اکنون ۵۸ نفر در این مجتمع تولیدی به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند که در صورت احیای کامل این کارخانه و رفع موانع پیش رو، میزان اشتغال مستقیم در این مجتمع در ۶ ماهه سال آینده به بیش از ۱۲۰ نفر خواهد رسید و توان صادرات به کشورهای همسایه و رقابت با تولیدات سایر کشورهای منطقه را نیز خواهد داشت.

وی یادآور شد: دستگاه قضایی اگر در جایی با سستی و اهمال مسئولی در زمینه وظایف محوله مواجه شود، با قاطعیت در موضوع دستورالعمل ترک فعل مدیران وارد شده و با هیچ احدی در این زمینه مماشات نخواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: دستگاه قضایی استان تمام توان خود را برداشتن موانع و حمایت واقعی از تولید در استان بکار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha