۴۳۳ پروژه عمرانی در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود

فرماندار زنجان با بیان اینکه در حوزه طرح ها و پروژه های عمرانی بیش از ۴۸۰ پروژه در ایام دهه فجر افتتاح و آغاز عملیات اجرایی انجام شود بیان داشت: از این تعداد ۴۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان؛ پرویز خالقی صبح روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با بیان اینکه  در طول سال برنامه ها و طرح ‌پروژه های عمرانی در سطح  شهرستانی، کلان و کشوری به مرحله اجرا می‌رسد  گفت : پروژه هایی هم پروژه‌ هایی که به مرحله بهره برداری رسیده اند افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه هایی که مراحل لازمه را  طی کرده و کنگ زنی می‌شود  گفت : بعضا بعضی کلنگ زنی هایی انجام می‌شود که مدت ها طول می‌کشد که به مرحله اجرا برسد که بهتر است به جای عملیات کلنگ زنی  از کلمه آغاز عملیات اجرایی برای اینگونه از طرح ها و پروژه ها استفاده شود.

فرماندار زنجان با بیان اینکه مجموعه‌ طرح ها و پروژه هایی که بایستی افتتاح یا آغاز عملیات و بهره برداری   شود در ۶ ماهه اول در هفته دولت انجام می‌شود اظهار داشت : پروژه‌هایی که برای دهه فجر جمع بندی و احصا شده است پروژه‌هایی است که مختص ۴ ماهه  اخیر است.

خالقی تصریح کرد:  در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و.... ۵۰۰ برنامه  مختلف در شهرستان برنامه ریزی  شده است  گفت : آن بخش از برنامه هایی که قابلیت درج در بنر ها و برنامه ها است  بیش از ۴۶۰  برنامه در ایام دهه فجر  احصا و ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه طرح ها و پروژه های عمرانی نیز بیش از ۴۸۰  پروژه در ایام دهه فجر   افتتاح  و آغاز  عملیات اجرایی  انجام شود ببان داشت: از این تعداد  ۴۳۳ پروژه  با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود   و ۴۹ پروژه   نیز با اعتباری بالغ بر  ۱۴۰ میلیارد تومان به مرحله  آغاز عملیات اجرایی رسیده اند.

این مسئول  د ادامه گفت:  در ایام مبارک دهه فجر  بالغ بر  ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه  عمرانی و آغاز عملیات اجرایی  افتتاح  می‌شود.

خالقی یا اشاره به افتتاح  پروژه های سرمایه گذاری در ایام گفت : در طی این مدت   ۱۹ طرح پروژه داریم که از این تعداد ۱۷ پروژه  افتتاح خواهد شد  که زمینه اشتغال ۹۲۵ نفر را فراهم می‌کند.

وی  یا بیان اینکه ۲ پروژه نیز آغاز  عملیات اجرایی آن انجام می‌شود تصریح کرد : با اجرای آغاز این عملیات زمینه اشتغال  ۱۶۶ نفر نیز فراهم می‌شود که جمعا پروژه های سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی یک هزار و ۹۱ نفر در سطح شهرستان تدارک دیده شده است.

خبرنگار : زهرا نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha