دریافت کمکهای نقدی خیرین بصورت غیر حضوری  از طریق بارکد و کد دستوری

مدیر بهزیستی شهرستان سنندج از دریافت کمکهای نقدی خیرین و نیکوکاران از طریق کد دستوری و بارکد خبر داد و گفت: از کلیە خیرین و نیکوکارانی کە در این شرایط سخت مالی کنار نیازمندان بودند و کمک‌های خود را دریغ نورزیدند سپاسگذاریم.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، فاطمه محمدی گفت: سازمان بهزیستی با طراحی کد دستوری #۲۲۲۸۸۶۶۵۵  این امکان را برای خیرین و نیکوکاران فراهم نموده که کمک‌های خیرخواهانه خود را به راحتی در منزل یا محل کار و تنها با استفاده از تلفن همراه خود بدون نیاز به اینترنت انجام دهند.  

محمدی افزود: کمک‌های خیرخواهانه شما خیرین با شماره گیری کد دستوری#۲۲۲۸۸۶۶۵۵ و انتخاب شهر مورد نظر در جهت‌های مختلفی اعم از تامین هزینه‌های تحصیل، تامین هزینه‌های زندگی، کمک هزینه‌های درمان بیماران، خرید مسکن و ... برای نیازمندان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، صرف می‌شود.

وی تصریح کرد: شماره‌گیری این کد دستوری امکان پرداخت‌های غیر نقدی، هدایای نقدی، انواع کمک‌های مردمی در اعیاد و مناسبات مختلف و همچنین پرداخت زکات و فطریه را برای خیرین و نیکوکاران فراهم آورده است.

محمدی با بیان اینکه خیرین و افراد نیکوکاران به روش‌های مختلفی می‌توانند در یاری رسانی به نیازمندان قدم بردارند،  اظهار داشت:  برخی از داوطلبین به صورت حضوری در مراکز خیریه، آسایشگاه‌های سالمندان و معلولان و… کمکهای غیر نقدی قدم برمی‌دارند و برخی دیگر به پرداخت کمک‌های نقدی از طریق حضور در بانک‌ها و درگاه‌های پرداخت حضوری بسنده می‌کنند.

وی گفت: امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر فعالیت‌های بانکی افراد از طریق تلفن همراه، اپلیکیشن‌های پرداخت آنلاین و یا سایت‌های پرداخت آنلاین انجام می‌پذیرد و اینها رفته رفته جایگزین روش‌های قدیمی قلک‌ها و صندوق‌های صدقات می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha