کرمان، میزبان دهمین نمایشگاه بین المللی خودرو

دهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در محل نمایشگاه بین المللی جنوب شرق در کرمان افتتاح شد. استاندار کرمان در مراسم افتتاحیه گفت : خودروسازان متخصص کرمانی ۷۵ درصد طراحی و تولید خودرو را انجام می دهند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، دکتر زینی وند پس از گشایش و بازدید از نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات خودرو و صنایع وابسته گفت: تنوع محصولات عرضه شده در این نمایشگاه به ویژه در بخش قطعه سازی قابل توجه است.


وی با بیان این مطلب ابراز امیدواری کرد گروه های تخصصی و مردم علاقه مند بتوانند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از این نمایشگاه بازدید کنند و تبادل اطلاعات موثر انجام شود.


استاندار کرمان برگزاری نمایشگاه‌ها را پیشران اقتصاد دانست و با بیان اینکه دنیا نیز برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی تاکید می‌شود افزود: خودروسازان متخصص کرمانی توانستند بیش از ۷۵ درصد از طراحی و تولید خودروها را انجام دهند و با توجه به رویکرد جدید به خودروهای برقی و برنامه ریزی های انجام شده این عدد تا ۹۰ درصد نیز قابل افزایش است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان قطب خودروسازی است برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را الزامی دانست.

لازم به ذکر است شرکت کرمان موتور حضوری پررنگ در این نمایشگاه دارد و خودروهای پیکاپ KMCT۸، جک J۴، جک S۳، خودرو KMC K۷ و جک S۵ جدید مجهز به توربو GDI از محصولات شرکت کرمان موتور در این رویداد به نمایش گذاشته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha