با تمام توان از هلال‌احمر در مجلس حمایت می‌کنیم

نشست هم‌اندیشی منتخبین کانون‌های دانشجویی و جوانان جمعیت هلال‌احمر استان با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال و بختیاری؛ در  این نشست، دکتر احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان و عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی جمعیت هلال‌احمر استان در عرصه فعالیت‌های امدادی و پوشش حوادث و برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: خدمات داوطلبانه مجموعه هلال‌احمر بسیار با ارزش است و کار در  این نهاد خدمت‌رسان به عنوان یک مجموعه اثرگذار در فعالیت‌های مختلف اجتماعی و به‌ویژه در حوادث و بلایا  ستودنی است.
راستینه در ادامه گفت: هرجا حادثه‌ای باشد هلال‌احمر در صف اول خدمت‌رسانی است و می‌درخشد، در امر واکسیناسیون، هلال‌احمر نشان داد که می‌تواند در تمامی عرصه‌ها پا به میدان بگذارد و سربلند از این میدان خارج شود.
وی هلال‌احمر را یکی از ارگان‌هایی که خدمات بی‌منت برای آسیب‌دیدگان و محرومان ارائه می‌دهد خطاب کرد و گفت: از زحمات و خدماتی همچون امدادرسانی به موقع در حوادث،  ارائه خدمات داوطلبانه با رویکرد انسانی و رافت و مهربانی، اجرای کاروان‌های سلامت و دیگر اقدامات بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر استان تقدیر و تشکر می‌کنم و باتمام توان  از حقوق هلال‌احمر در مجلس حمایت می‌کنیم.
ایرج کیانی بروجنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تقدیر و تشکر از توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به هلال احمر گفت: هلال احمر یک نهاد امدادی و عام‌المنفعه و خیریه بوده و نیازمند توجه همه جانبه مسئولان به‌ویژه حمایت‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.
وی در ادامه گزارشی از فعالیت های جمعیت هلال احمر استان بویژه در ایام شیوع بیماری کرونا و همت بلند خیرین داوطلب در کمک به محرومان و اقشار آسیب پذیر متأثر از کرونا و امدادرسانی به زلزله‌زدگان شهرستان کوهرنگ و همچنین ارائه خدمات امدادی در بارش‌های اخیر را ارائه کرد و همراهی نمایندگان را در پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر استان و همچنین همراهی در رفع مشکلات خواستار شد.
وی با بیان این مطلب که یکی از مهمترین رسالت ها و ماموریت های جمعیت هلال احمر پوشش امدادی در حوادث و سوانح، به ویژه در شرایط بحران است خواستار توجه ویژه  در خصوص تقویت و توسعه این جمعیت شد.
در ادامه دبیران منتخبت کانون‌های دانشجویی و جوانان دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha