از عملکرد نیروی انتظامی و سختی‌های شرایط کاری حمایت می کنیم

دادستان کرمان گفت: در برخورد با اراذل و اوباش، از عملکرد نیروی انتظامی، سختی‌های شرایط کاری و تنگناهای آنها نیز پشتیبانی می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سالاری در کمیته ارتقاء امنیت شهروندان و برخورد با اراذل و اوباش با اشاره به طرح حفاظت و صیانت از امنیت مردم گفت: این طرح با کمک نیروی انتظامی بعنوان رکن اصلی انجام می شود.

وی افزود: متاسفانه شاهد حرکت‌هایی هستیم که به تعرض به پلیس بعنوان برقرار کننده نظم و امنیت منجر می شود و باید از همه توان در جهت تقویت نیروی انتظامی بهره برد و خبرنگاران و اصحاب رسانه باید حضور نیروی انتظامی در همه صحنه‌ها را اطلاع رسانی کنند و در حمایت از نیروی انتظامی دغدغه داشته باشند و واکنش نشان دهند.

دادستان کرمان گفت: نا امنی و احساس نا امنی بسیار بد و مخرب است و ما باید قدر زحمات و خدمات نیروی انتظامی را بدانیم که امنیت حاصل هوشیاری، شهادت و جانفشانی آنهاست و مجلس شورای اسلامی ما باید بسته‌های حمایتی برای نیروی انتظامی در نظر بگیرد و نقص قوانین را برطرف کند تا کسی قدرت تعرض به نیروی انتظامی را نداشته باشد.

سرهنگ پریور رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان نیز اظهار داشت: حمایت از نیروی انتظامی حمایت از مردم و امنیت جامعه است، اما نواقصی درقوانین وجود دارد که محدودیت‌هایی را برای عملکرد پلیس ایجاد کرده و حوزه فرهنگی جامعه نیز باید وظیفه خود را بدرستی ایجاد کند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha