اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در کرمان پایان یافت

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان از پایان یافتن اردوی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت که به منظور حضوری قدرتمندانه در رقابت‌ های قهرمانی آسیا برگزار شده بود، در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان، حسین اسلامی گفت: اردوی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت کشور از ۱۲ بهمن ماه زیر نظر محمد ابوحیدری سر مربی کرمانی تیم ملی و سیامک ادبی کمک مربی به میزبانی استان کرمان، شهرستان بم آغاز شد و تا دیروز ادامه داشت. در این اردو تیم های حاضر خود را برای رقابت‌ ها و بازی های قهرمانی آسیا آماده کردند.

وی گفت: این اردو با حضور ۹ شرکت کننده از سراسر کشور برگزار شد که ۳ ورزشکار به نمایندگی از استان کرمان در این اردو حضور داشتند.

به گفته اسلامی: رکاب زنان تیم ملی سپس اردوی خود را در پیست خاتم الانبیاء کرمان آغاز کردند، که این اردو تا دیروز ادامه داشت.

رئیس هیئت مدیره دوچرخه سواری استان کرمان با اشاره به حضور محمد امین رحیم آبادی رکاب زن کرمانی در این اردو، وی را یکی از شانس‌ های ایران در رقابت‌ های قهرمانی آسیا دانست و گفت: محمد امین رحیم آبادی رکورددار ۲۰۰ متر ایران است که امید زیادی داریم که در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب مدال کند.

اسلامی یکی از جنبه‌ های مثبت برگزاری اردوی تیم ملی سرعت ایران به میزبانی کرمان را استفاده دوچرخه سواران کرمانی از این اردو و کسب تجربه برای آن‌ ها اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha