کشف بیش از 937 کیلوگرم انواع موادافیونی در فریمان

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: از ابتدای سال 1400 تاکنون 937 کیلو و 420 گرم انواع موادافیونی در این شهرستان کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ سرهنگ جواد خرسند فرمانده انتظامی شهرستان فریمان در تشریح این خبر گفت: با تلاش های شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان فریمان، تقویت گشت‌های انتظامی در مناطق جرم خیز و کنترل خرده فروشان و همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان های همجوار از ابتدای سال جاری تاکنون 937 کیلو و 420 گرم انواع موادمخدر در این شهرستان کشف که نسبت به مدت ‌زمان مشابه سال قبل 531 درصد افزایش کشفیات وجود دارد. 


وی با بیان این که در مدت یک سال 28 پاتوق موادمخدر در این شهرستان پاکسازی شد، افزود: تعداد 337 قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر در این مدت توسط مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری دیگر واحدهای انتظامی در این شهرستان دستگیر شدند. 


این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی با ایثارگری و تلاش شبانه روزی با قاچاقچیان و افراد خاطی برخورد می کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد. 


فرمانده انتظامی شهرستان فریمان در پایان ضمن قدردانی از تعامل و همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای مستمر و منظم طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برقراری نظم و امنیت، از عموم شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha