اجرای طرح ملی قرار مهربانی توسط جوانان جمعیت هلال احمر سیرجان

جوانان جمعیت هلال احمر سیرجان با حضور خود در پایگاه انتقال خون شهرستان سیرجان با شعار «قرار مهربانی هدیه ای برای نجات جان انسان ها» به یاری بیماران نیازمند اهدای خون شتافتند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ همزمان با فراخوان سراسری از سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برای شرکت در طرح اهدای خون جهت تامین خون مورد نیاز پایگاه های انتقال خون سراسر کشور تحت عنوان «قرار مهربانی»، مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر سیرجان به همراه مسئول امداد و اعضای سازمان جوانان و امداد و نجات این جمعیت صبح امروز همزمان با روز جانباز و میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) با حضور پرشور خود در پایگاه انتقال خون شهرستان سیرجان بخشی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

طرح ملی اهدای خون با عنوان "قرار مهربانی"در سیرجان

طرح ملی اهدای خون «قرار مهربانی» با شعار «هدیه ای برای نجات جان انسان ها» امسال با اعلام نیاز از سوی سازمان انتقال خون کشور توسط اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر سراسر کشور با رعایت کلیه پروتکل های های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حال برگزاری می باشد و اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر سیرجان نیز با مشارکت حداکثری خود در این طرح با اهدای خون خود به یاری بیماران نیازمند  شتافتند.

گفتنی است؛ استان کرمان جزء استان هایی است که در دوران شیوع کرونا حضور همشهریان در پایگاه های انتقال خون کمرنگ شده است؛ با کمبود ذخایر خونی به ویژه گروه های O و A  مواجه است و" پویش سراسری اهدای خون در اعیاد شعبانیه" نیز توسط انتقال خون استان کرمان با توجه به فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و نزدیک شدن به روزهای پایان سال در سراسر استان کرمان در حال اجرا می باشد. در حال حاضر ۵ پایگاه فعال انتقال خون در استان کرمان جهت اهدای خون همشهریان فعال است.

خبرنگار: الهه رهنما

عکاس: سید علیرضا رضوی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha