کلنگ‌زنی ساخت یک مدرسه با حضور وزیر آموزش‌وپرورش در قائمشهر

عملیات اجرایی ساخت مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی در قائمشهر روز جمعه با حضور وزیر آموزش و پرورش که به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در سفر استانی به مازندران به این شهرستان سفر کرد، آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران،روز جمعه 20 اسفند1400، یوسف نوری همزمان با سفر آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی؛ با هدف بررسی مسائل و رفع مشکلات آموزش و پرورش استان مازندران، وارد «قائم شهر» شد.
بر اساس این گزارش، دیدار با مسئولان استانی و حضور در جلسه شورای اداری، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان قائم شهر، دیدار و دلجویی از خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی، نشست صمیمی با فرهنگیان استان و بازدید، افتتاح و خشت گذاری چندین پروژه آموزشی-تربیتی استان مازندران از اهداف سفر وزیر آموزش و پرورش به این استان است.


مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر در آئین کلنگ زنی این مدرسه گفت : مدرسه ای که کار ساختش شروع می شود یک مدرسه تخریبی با بیش از ۶۰ سال قدمت بود که در راستای نهضت مدرسه سازی و  با رایزنی های صورت گرفته توسط خیرین و نوسازی مدارس؛ عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

هوشنگ اصغریان با اعلام اینکه این مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای یکهزار متر مربع و در ۲ طبقه ساخته خواهد شد، افزود: اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این مدرسه حدود ۶ میلیارد تومان است.
به گفته وی ۵۰ درصد از هزینه ساخت این مدرسه توسط خیرین و بقیه توسط نوسازی مدارس انجام خواهد شد.

به گزارش طبنا، بازدید از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ، دیدار با نمایند مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، دیوار با خانواده شهید مدافع حرم، افتتاح جاده سلامت، آئین کلنگ زنی دبستان ۶کلاسه و تجلیل از خیرین مدرسه ساز و بازدید از بزرگترین مدرسه روستایی کشور در خرماکلا از برنامه های وزیر آموزش و پرورش بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha