از غیبت میرکاظمی تا حضور وزیر آموزش پرورش در استادیوم وطنی

حضور۱۵ وزیر به همراه رئیس‌جمهور در شهرهای مازندران

در سفر آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به مازندران، ۱۵ مسئول کابینه وی را همراهی کرده و با حضور در شهرستان‌های مختلف استان، در حال بررسی مسائل و مشکلات موجود هستند.

رئیس جمهوری در بدو ورود و در فرودگاه دشت ناز به این نکته اشاره کرد که با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان از ظرفیت‌های این استان برای آبادانی تمام کشور استفاده کرد.

وزیر ورزش و جوانان در جویبار 

وزیر ورزش و جوانان با حضور بر مزار شهید شاخص کشور در جویبار، وارد این شهر شد.

وزیر جهاد کشاورزی در بابلسر

وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم بابلسر شهید بریری، به این نکته اشاره کرد که، مازندران قطب کشاورزی ایران است و در حوزه امنیت غذایی کمتر استانی می تواند با این استان رقابت کند.

رئیس جمهور با حضور در بندر امیر آباد بر ایجاد شرایطی به منظور استقرار صنایع در بزرگترین بندر اقتصادی شمال کشور تاکید کرد.

آیت‌الله رئیسی همچنین برای بررسی آخرین وضعیت مدیریت تالاب بین‌المللی میانکاله همراه با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از این تالاب بازدید کرد. رییس‌جمهور در این سفر قرار است دیداری با نمایندگان تشکل‌های محیط زیستی مازندران نیز داشته باشد.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز صبح امروز در بازدید از شهرستان سوادکوه از وضعیت تملک راه در منطقه بالازیر آب و دیوارحفاظتی امیرده پل سفید ودور برگردان آزاد مهر بازدید کرد.

وزیر اقتصاد و دارایی در غرب مازندران

وزیر اقتصاد و دارایی نیز با حضور در غرب مازندران، ابتدا وارد کلاردشت شد و از پروژه‌های کربندی کردیچال به مکارود و مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد کلاردشت بازدید به عمل آورد.

صامت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور نیز با حضور در آمل و امامزاده ابراهیم این شهر، با شهدای والامقام تجدید میثاق کرد. همچنین معاون اجرایی رئیس جمهور همزمان در مراسم تشییع دکتر اسماعیل واعظ جوادی برادر علامه جوادی آملی، حضور یافت.

وریر اموزش وپروش در قایمشهر

بازدید از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ، دیدار با نمایند مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، دیوار با خانواده شهید مدافع حرم، افتتاح جاده سلامت، آئین کلنگ زنی دبستان ۶کلاسه و تجلیل از خیرین مدرسه ساز و بازدید از بزرگترین مدرسه روستایی کشور در خرماکلا، از برنامه های وزیر آموزش و پرورش  در قایمشهر بود.

وزیر کشور در نکا

 وزیر کشور نیز با حضور در گلزار شهدای شهرستان نکا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد. بازدید از طرح ها و مناطق مختلف شهرستان از جمله برنامه های وزیر کشور در سفر به نکا  بود.

احمد وحیدی وزیر کشور از راه ارتباطی جاده نیروگاه و پل زیرگذر شهدای غواص بازدید کرده و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha