آغاز عملیات احداث پل تخریب یافته محور ریگان_ ایرانشهر

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان از آغاز عملیات احداث پل محور ریگان_ ایرانشهر که در جریان سیلاب اخیر در جنوب کرمان تخریب شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سعیدی در جریان سفر به شهرستان ریگان و بازدید از پل تخریب شده توکل آباد اظهار کرد: پل محور ریگان - ایرانشهر در منطقه توکل‌ آباد در سیل دی‌ ماه دچار خسارت و تخریب شد که با تامین اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی افزود: با اختصاص اعتبار ۵ میلیارد تومان از ستاد بحران استان و ۱۱میلیارد تومان راهداری ساخت این پل از امروز در شهرستان ریگان آغاز شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه این پل در این محور تا ۵ ماه آینده ساخته خواهد شد، افزود: تردد هم اکنون از کنار گذر این پل در حال انجام است.

سعیدی از لایه روبی پل هشتصد متری شهرستان ریگان خبر داد و ابراز کرد: با استقرار دو دستگاه بولدوزر کار لایه روبی این پل در حال انجام می باشد.

وی از استقرار پل آهنی در رودخانه پاسرخ شهرستان ریگان هم خبر داد و خاطر نشان کرد:  این پل آهنی با مشارکت سپاه ثارالله با یک میلیارد تومان هزینه و مابقی اعتبار و تسطیح راه توسط استانداری انجام خواهند داد.

وی متذکر شد: با استقرار این پل ۶۰ روستا در زمان سیلاب از مزایای آن برخوردار و تردد مجدد به مسیرهای اصلی شهرستان امکان‌ پذیر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha