مسئولان باید زمینه جهاد تبیین را فراهم کنند

استاندار کردستان گفت: فراهم کردن زمینه برای اجرایی و عملیاتی شدن جهاد تبیین بیش از همگان برعهده مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا در اجلاسیه سالیانه مجمع بسیجیان استان کردستان گفت: جهاد تبیین از مهم‌ترین کلید واژه‌هایی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که در این راستا وظیفه مدیران و مسئولان فراهم کردن زمینه برای عملیاتی شدن این امر مهم و حائز اهمیت است.


وی با بیان اینکه لازمه جهاد تبیین رعایت و توجه به برخی الزامات است، اظهار کرد: اولین لازمه جهاد تبیین این است که با بیانات رهبر معظم انقلاب شعاری برخورد نکنیم و بیشتر از هر چیزی محتوا را مورد توجه قرار دهیم.


دکتر زارعی کوشا افزود: دومین لازمه ی جهاد تبیین آماده‌سازی زمینه سازی از طریق کارآمدی در هر سه قوه حاکم بر کشور است، چرا که وقتی نهادها و ارگان‌های کشور توانمند باشند فضا برای جهاد تبیین و زمینه برای پذیرش واقعیات فراهم می شود.

وی با بیان اینکه امروز همه دستگاه‌های تبلیغی دشمنان در حال تخریب و وارونه نشان دادن واقعیات هستند، گفت: مدیران باید با کار شبانه روزی و خدمت به مردم دشمنان را از دستیابی به اهداف شوم خود نا امید کنند.


زارعی کوشا مجموعه‌های فرهنگی، دانشگاهی و همه دلسوزان را به کمک و همراهی با دولت برای ایجاد  انسجام در مدیریت استان فراخواند و اظهار کرد: لازم است برای بهبود وضعیت کشور و استان و افزایش شاخص های توسعه‌ای کمتر حرف بزنیم و بیشتر عملگرایی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.


استاندار کردستان در ادامه بسیج را یکی از نهادهای با ارزش و پرثمر در کشور عنوان کرد که با تدبیر و دیدگاه بلند امام خمینی(ره) بنیاد نهاده شد و بعد از گذشت چهار دهه همچنان پویا و بالنده است، گفت: بسیج هم اکنون نیز در علاوه بر وظایف سازمانی خود در همه عرصه‌ها و از جمله تربیت نیروی جوان و انقلابی پیشگام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha