برپایی نمایشگاه فیلم و عکس جاذبه‌های گردشگری در نرماشیر

مدیر میراث‌ فرهنگی نرماشیر از برپایی نمایشگاه فیلم و عکس‌ جاذبه‌های گردشگری شهرستان نرماشیر به مناسبت فرا رسیدن نوروز خبر داد.

محمدرضا منصوری با اشاره به قرار گرفتن نرماشیر در محور ترانزیتی زاهدان_ چابهار و همچنین وجود جاذبه‌ های فراوان تاریخی و طبیعی در این شهرستان، گفت: می‌توان پیش‌ بینی کرد که در ایام نوروز گردشگران و مسافران زیادی وارد این منطقه شوند.

وی گفت: ورود گردشگران فرصت مناسبی برای معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌ های طبیعی این شهرستان خواهد بود که مقدمات آن در حال آماده‌ سازی است و نمایشگاه فیلم و عکس از جاذبه های گردشگری این شهرستان در ایام نوروز برپا خواهد شد.

مدیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان نرماشیر از راه‌ اندازی بازارچه صنایع‌ دستی در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه برای عرضه و فروش انواع صنایع‌ دستی برپا می‌شود که موجب رونق اقتصادی برای فعالان و هنرمندان این خطه خواهد بود.

منصوری در ادامه افزود: در ایام نوروز ۱۴۰۱ همکاری و همراهی راهنمایان گردشگری را خواهیم داشت و اجرای تورهای نرماشیرگردی را در اولویت کار داریم.

وی خاطر نشان کرد: پاکسازی و نظافت مسیرهای گردشگری روستایی به منظور استقبال از گردشگران و مسافران از اقداماتی است که در این شهرستان در حال اجرا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha