کد خبر: 177332
۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲
انتصاب ۵ فرماندار در استان کرمان

استاندار کرمان در نشست پایان سال فرمانداران استان کرمان سرپرست ۵ فرمانداری را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی زینی وند در مراسم دیدار با فرمانداران سراسر استان کرمان که در محل استانداری کرمان برگزار شد، گفت: با پایان سال نیاز بود یک هماهنگی با فرمانداران و بخشداران استان داشته باشیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال و در آستانه سال جدید و تعطیلات نوروزی قرار داریم صبح امروز جلسه‌ای را با فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان داشتیم.

استاندار کرمان با اشاره به جزئیات جلسه فرمانداران گفت: در این جلسه تدابیر و تاکیدات دولت در حوزه سفرهای نوروزی، تنظیم بازار، کرونا و سایر حوزه‌ها به فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان کرمان ابلاغ و تاکیدات و جمع‌ بندی‌ های لازم انجام شد.

علی زینی وند به وعده خود مبنی بر تعیین فرمانداران شهرستان‌ های استان نیز اشاره کرد و افزود: در جلسه امروز تعدادی از فرمانداران جدید شهرستان‌های استان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه امروز بخشی از تغییراتی که قرار بود در حوزه فرمانداران انجام شود، انجام شد و بخش دیگر آن در موقع مقتضی و بعد از تعطیلات انجام می‌شود، ادامه داد:در این جلسه ۵ نفر از فرمانداران جدید استان کرمان معرفی می‌شوند.

 استاندار کرمان با صدور احکامی سید حسام حسینی را به عنوان سرپرست فرمانداری فاریاب، محمد فلاح کهن را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قلعه گنج، سیدرضا حسینی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان زرند، حسین آقا ملایی را عنوان به سرپرست فرمانداری شهرستان رابر و حمزه وفایی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بردسیر منصوب کرد.

لازم به ذکر است؛ استاندار کرمان از زحمات فرمانداران سبق شهرستان های یاد شده آقایان نیک نفس، شهسوارپور، صادق‌ زاده، امیرحیدری و میرصادقی نیز تقدیر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha