صدور مجوز ۲۰۰ واحد بوگردی در مازندران

سرپرست میراث فرهنگی مازندران گفت:۲۰۰ واحد بومگردی و ۴ هزار مسافرخانه دارای مجوز هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، مهدی ایزدی عصر پنجشنبه در جلسه افتتاحیه ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به حضور ۱۲ کمیته عضو در ستاد تسهیلات سفر اظهار کرد: مقرر شد نمایندگان‌کمیته ها در اداره خود حضور داشته و گزارش را بما ارسال کنند و تمام خبرها از میراث فرهنگی  اعلام می شود.


وی با اشاره به راه اندازی و فعالیت ۵ پایگاه میراث فرهنگی گفت: ارائه خدمات فرهنگی، معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری انجام می‌شود و باغ تاریخی عباس آباد به عنوان پایلوت نوروزگاه استانی بوده که برنامه‌های متنوع نوروزی در آن برگزار می‌شود.

سرپرست میراث فرهنگی مازندران افزود: در سطح استان ۸۵۰ غرفه صنایع دستی مربوط به سوغات و صنایع دستی در ۲۳ جایگاه راه اندازی می‌شود و بخشی از آن استان و تعدادی نیز ملی است.

ایزدی گفت: در بخش تأسیسات گردشگری، اقامتی، رفاهی، هتل، هتل آپارتمان، بومگردی و غیره اقدامات خوبی انجام شده که در این راستا ۲۰۰ واحد بومگردی و چهار هزار واحد خانه مسافر در استان دارای مجوز هستند.

وی افزود: ۱۷۰ نفر از همکاران  میراث فرهنگی در قالب تیم رصد و نظارت در ایام نوروز با نظارت بر تأسیسات گردشگری شهرستانی و ستادی فعالیت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha