اصلاح و بهسازی شبکه برق ۲۰ روستای بیجار

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار از اصلاح تجهیزات شبکه برق در ۲۰ روستای این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، هادی محمدمرادیان گفت: در قالب طرح بهارستان ۴۲ روستا در شهرستان بیجار اصلاح و بهسازی می شود که تاکنون شبکه برق ۲۰ روستا به طور کامل بهسازی شده و همچنین عملیات اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق در روستاهای باقی مانده از پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصدی برخوردار است.

وی تعداد پایه های بتونی مورد نیاز برای این تعداد روستا را ۶۵۱ اصله عنوان کرد و افزود: پیش بینی می شود بعد از اتمام این طرح در شهرستان بیجار ۸۰ کیلومتر شبکه به مجموع شبکه فشار ضعیف در بیجار اضافه شود.

محمدمرادیان اظهار داشت: در مجموع بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح بهارستان در شهرستان بیجار اختصاص یافته است.

وی در ادامه اظهار داشت: جابجایی و مقاوم سازی پایه های برق در معابر روستایی، تامین ولتاژ مطمئن برای مشترکین روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستایی، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستاهای مشمول طرح وتوسعه وتامین برق متقاضیان از اهداف طرح بهارستان محسوب می شود.

محمدمرادیان افزود: پیش بینی می شود با اقدامات جهادی صورت گرفته، این طرح تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۱  در تمام روستاهای مورد هدف به طور کامل اجرایی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha