رهایی ۲۲ نوجوان کانون اصلاح و تربیت ماهان به همت دستگاه قضا

رئیس کل دادگستری استان کرمان از فراهم شدن زمینه آزادی ۲۲ نوجوان مددجوی کانون اصلاح و تربیت شهرستان ماهان با کمک خیرین و دادگستری استان در روزهای آغازین سال نو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ یدالله موحد روز ۵ فروردین ماه در بازدید از کانون اصلاح و تربیت ماهان به صورت تلفنی راهکارهای ارفاقی جهت آزادی تعدادی از مددجویان این کانون را بررسی کرد.

وی با یادآوری اینکه طی یک سال گدَشته ۸۴ جلسه صلح و سازش در کانون اصلاح و تربیت ماهان برگزار شده است و شکات مبلغ ۴ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال گذشت کرده‌ اند، گفت: همچنین ۳ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال کمک خیرین به کانون اصلاح و تربیت جذب شده و در نهایت ۲۲ نفر از مددجویان این کانون با صلح و سازش آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

رئیس دادگستری کرمان در جریان این بازدید در تماس با دادستان بردسیر نیز در خصوص بازداشت نوجوانی که به اتهام سرقت یک گونی کاه وارد کانون شده است، دستورات مقتضی برای حل مشکل وی را صادر کرد و در ادامه با والدین چندین نفر از مددجویان کانون جهت حل مشکلات آن‌ها گفت‌ و گو کرد.

شایان ذکر است؛ در ادامه این بازدید قرار شد که با کمک انجمن حمایت زندانیان تعدادی دوچرخه خریداری و در اختیار نوجوان کانون اصلاح و تربیت قرار گیرد./ دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha