شش مجروح و یک فوتی در تصادفات ٢۴ ساعت گذشته در شهر کرمان

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از وقوع وقوع دو مورد واژگونی خودرو در شهر کرمان در ۲۴ ساعت گذشته که منجر به مجروح شدن شش نفر و جان باختن یک نفر شد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا میرزایی از وقوع تصادف در بزرگراه «امام خمینی(ره) جنوبی» در در ساعت ١٩:۴٠ دقیقۀ هشتم فروردین‌ ماه خبر داد و گفت: در پی این حادثه که واژگونی یک خودروی «پیکان» در بزرگراه «امام خمینی(ره) جنوبی»، در حوالی شهرک «شهید همت» بود، یک نفر فوت کرد.

وی ادامه داد: به‌دلیل واژگونی خودرو و احتمال وقوع آتش‌ سوزی و همچنین احتمال به‌ وجود آمدن حادثۀ‌ ثانویه و حساس بودن حادثه و  با توجه به قرار داشتن در یکی از مسیرهای پُرتردد شهر، بلافاصله تیم اطفای حریق و امداد و نجات سازمان آتش‌ نشانی کرمان از ایستگاه شماره «٩» به محل این حادثه اعزام شدند و مأموران آتش‌ نشانی در اسرع وقت وارد عملیات شدند.

بگفته وی با بیان اینکه آتش‌نشانان بدون اتلاف وقت، به خروج سرنشین از بین آهن‌ پاره‌ های خودروی «پیکان» اقدام کردند، گفت: به‌ علت شدت بسیار زیاد حادثه، متأسفانه سرنشین خودرو جان باخته بود.

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در ادامه به حادثۀ دوم اشاره کرد و از مجروح شدن شش نفر در حادثۀ واژگونی خودروی «پژو  ٢٠۶» در بزرگراه «امام خمینی(ره) غربی» در ساعت ٢١:۴٣ دقیقه هشتم فروردین‌ ماه خبر داد.

میرزایی تصریح کرد: در این حادثه یک خودروی «پژو ٢٠۶» که حامل شش سرنشین بود، واژگون شد و به‌ دلیل شدت حادثه، سرنشینان به‌ شدت مصدوم و سه نفر از آن‌ ها در میان آهن‌ پاره‌ های خودرو محبوس شده بودند.

وی خاطر نشان کرد: با وقوع این حادثه، تیم‌ امداد و نجات سازمان آتش‌ نشانی از ایستگاه‌ شماره «٢» به محل حادثه اعزام شد و با تلاش این تیم، سرنشینان محبوس در خودرو، نجات یافته و هر شش مصدوم حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمان یادآور شد: در هر دو حادثه آتش‌ نشانان بلافاصله با انجام اقدامات پیشگیرانه، از حریق احتمالی خودروهای حاضر در محل جلوگیری کردند و به‌ منظور جلوگیری از حادثۀ‌ ثانویه احتمالی، اقدامات ایمنی ناشی از حوادث را انجام دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha