رئیس جمهور از پایگاه پشتیبانی و عملیات هلال احمر خراسان رضوی در مشهد بازدید کرد

رئیس جمهوری اسلامی ایران در بازدید از پایگاه پشتیبانی و عملیات هلال احمر خراسان رضوی در مشهد با تعدادی از امدادگران جعیت هلال احمر که در این پایگاه مستقر بودند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛  آیت الله سید ابراهیم رئیسی به مطالبات امدادگران، نجاتگران و نیز شنیدن مشکلات این گروه پرداخت و ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید به آنان، تلاش ایشان را برای تامین امنیت و امداد رسانی به حادثه دیدگان حوادث احتمالی قابل قدردانی دانست.

به گفته او حوادث خبر نمی‌دهند و باید انبارهای امدادی پر باشند.

آرش صالحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در قالب طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر استان، ۲۶ پایگاه ثابت امداد و نجات، هشت پایگاه موقت و ۲۴ پایگاه سیار فعال شده اند و کار امدادرسانی به مسافران جاده‌ای و حادثه دیدگان حوادث را بر عهده دارند.

او گفت: طرح امداد و نجات نوروزی در جاده‌های خراسان رضوی از ۲۵ اسفندماه پارسال آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین این ماه ادامه دارد.

در ادامه این بازدید نماینده امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی مطالبی در خصوص شرح وظایف نیروهای عملیاتی و فعالیت کاری امدادگران و نجاتگران داوطلب مطرح کرد و رییس جمهوری دستور پیگیری مطالبات مطرح شده را داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha