استقرار ۳۰ تیم پلیس در محورهای پرتردد سیرجان در روز طبیعت

جانشین فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به اجرای محدودیت‌ های ترافیکی روز طبیعت در محور پرتردد این شهرستان به سمت بندر عباس، از استقرار ۳۰ تیم جهت برقراری نظم و امنیت در روز ۱۳ فروردین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ رمضان نژاد با اشاره به روز طبیعت و اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای اصلی شهرستان سیرجان، بر توجه رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین به موارد ایمنی و احتیاط کامل در ترددها تاکید کرد.


وی در این خصوص افزود: همزمان با روز طبیعت از ساعت ۷ صبح روز شنبه ۱۳ فروردین‌ ماه ۱۴۰۱ ورود و تردد خودروهای سنگین در محور شهربابک به سیرجان و سیرجان به بندرعباس و بالعکس تا ابتدای حوزه استحفاظی استان هرمزگان و محور سیرجان به بافت و بالعکس به استثنای عبور کامیون های حامل سوخت و فاسد شدنی تا بامداد روز یکشنبه ۱۴ فروردین ممنوع است.


جانشین انتظامی شهرستان سیرجان عنوان داشت: پوشش انتظامی و ترافیکی و کنترل تخلفات خودرویی در نقاط پر تردد و محور های مواصلاتی شهرستان با به کارگیری ۳۰تیم محسوس و نا محسوس انتظامی و پلیس راه سیرجان - بندرعباس و همچنین تشدید برخورد با خودرو های متخلف و حادثه‌ ساز در سرتاسر محور های مواصلاتی شهرستان اجرا می شود.


سرهنگ رمضان نژاد با اشاره به اعمال قانون برای وانت هایی که اقدام به سوار کردن مسافر در قسمت بار خود می کنند و پیشگیری پلیس از دیگر تخلفات حادثه ساز گفت: علاوه بر برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز نظیر سرعت و سبقت غیر مجاز، همکاران انتظامی در نقاط توقف و تجمع گردشگران نیز حضور پررنگ خواهند داشت تا امنیت شهروندان و مسافران نوروزی در روز طبیعت تا پایان بازگشت مردم به شهر و دیار خودشان برقرار باشد.

الهه رهنما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha