خودرو کوییک حامل ۶۳ کیلو شیشه به مقصد نرسید
تصویر آرشیوی است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از کشف ۶۳ کیلو و ۶۷۰ گرم شیشه از یک دستگاه خودروی کویک عبوری از محور"دلفارد- ساردوئیه" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ رضا محمد رضایی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی دلفارد هنگام کنترل خودروهای عبوری محور دلفارد-ساردوئیه به یک دستگاه خودروی کوییک عبوری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی اولیه از این خودرو ۵۱ کیلو شیشه، ۹۹۰ گرم هروئین و نزدیک به ۲ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ ای در قسمت‌ های مختلف آن جاسازی شده بود را کشف و در ادامه پس از انتقال این خودرو به پارکینگ در بازرسی دقیق از قسمت‌ های دیگر آن نیز ۱۲ کیلو و ۶۷۰ گرم شیشه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت تصریح کرد: در مجموع ۶۶ کیلو مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و در این رابطه ۴ متهم که قصد داشتند این مقدار از ماده فوق‌ العاده خطرناک شیشه را از شرق به مرکز کشور منتقل کنند دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ محمد رضایی تاکید کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به ویژه تولیدات صنعتی و روانگردان با جدیت از سوی پلیس انجام می‌شود که با توجه به نقش بی‌ بدیل شهروندان در حوزه افزایش موفقیت‌ های خادمان نظم و امنیت لازم است همکاری‌ های عموم مردم با خود مراقبتی و عدم گرایش به اعتیاد و همچنین گزارش موارد مشکوک به پلیس تداوم یابد.

گفتنی است؛ جانشین فرمانده انتظامی رودبار جنوب نیز از کشف ۲۰ کیلوگرم ماده صنعتی و روانگردان شیشه توسط ماموران ایستگاه بازرسی پل بهادر آباد خبر داد و گفت: ماموران در بررسی دقیق چند قسمت از یک خودرو ۲۰ کیلوگرم ماده صنعتی و روانگردان شیشه که به طرز ماهرانه‌ ای جاسازی شده بود را کشف کردند که در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha