کد خبر: 178570
۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۵۴
کیت‌های تشخیص آزمایشگاهی بومی‌سازی شد

یک شرکت دانش‌بنیان دستگاه‌ها و تجهیزات با کیفیتی در جهت ایمنی‌شناسی و هورمونی شناسی در آزمایشگاه تشخیص طبی ساخته است.

سوان دانیال مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان گارنی ریز پرداز با بیان اینکه تجهیزات و کیت‌های تشخیص آزمایشگاهی محصولات تولیدی این شرکت هستند، گفت: این مجموعه دستگاه‌های تخصصی از قبیل خوانشگر الایزا، واشر و انکوباتور شیکر الایزا و همچنین کیت‌های تشخیص آزمایشگاهی تولید می‌کند.

سنجش میزان آنتی‌بادی

دستگاه‌های تخصصی این مجموعه در بخش‌های مختلف تشخیص طبی، صنایع غذایی، دامپزشکی، سرم و واکسن‌سازی و علوم و تحقیقات استفاده می‌شود.  کیت‌های تشخیص آزمایشگاهی نیز جهت تشخص آزمایش‌های هورمونی، بارداری و تست سنجش میزان آنتی‌بادی کرونا در بدن و موارد تشخیصی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این محصولات علاوه گسترش علوم و فناوری در کشور مزیت‌های اقتصادی زیادی ازجمله اشتغال‌زایی و جلوگیری از خروج ارز را به همراه داشته است. تهیه و تولید دستگاه‌ها  و کیت‌ها کاملاً در داخل ایران و به دست مهندسین انجام می‌شود.

ایران‌ساخت همراه با کیفیت بالا

در این شرکت با توجه به میزان فروش سالیانه بالا و سابقه همکاری با بیش از 2000 مرکز درمانی آموزشی و پژوهشی بیش از 70 نفر مشغول به فعالیت هستند و بیش از 150 نفر به‌صورت غیرمستقیم با این شرکت همکاری می‌کنند.

کیفیت محصولات داخلی بالا و قیمت آن‌ها نسبت به نمونه‌های خارجی پایین‌تر است. پشتیبانی و خدمات پس از فروش در شرایط تحریمی جزو نقاط قوت این دست محصولات محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان گارنی ریز پرداز با اشاره به اینکه در چند سال اخیر حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شکل تصاعدی زیاد شده است، افزود: برقراری نمایشگاه بین‌المللی جهت نشان دادن ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و اعطای وام‌های مناسب جهت تحقیق و توسعه محصولات تحت عنوان حمایت از شرکت‌های خلاق از نمونه حمایت‌های این مجموعه است.

منبع:مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha