دیدار فرمانده و جمعی از پرسنل سپاه ریگان با سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان

فرمانده سپاه شهرستان ریگان در دیدار با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان، موضوع تربیت و آموزش بخصوص را مورد توجه قرار داد و بر آمادگی سپاه در زمینه اجرای برنامه های تربیتی ویژه جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ «مصطفی دهقانیان» در این دیدار گفت: تربیت نیروی انقلابی بر عهده آموزش و پرورش می باشد و بیانیه گام دوم انقلاب که مخاطبان آن نوجوانان و جوانان هستند، مسئولیت آموزش و پرورش را سنگین تر می کند و همچنین در بحث جهاد تبیین دستگاه تعلیم و تربیت می تواند اثرگذار باشد.

وی ابراز داشت: معلمان و کادر آموزشی در آموزش و پرورش با توجه به اینکه از لحاظ تعلیم و تربیت با دانش آموزان ارتباط بسیار نزدیکی دارند، به عنوان تأثیر گذارترین قشر در جامعه از آنها یاد می شود.

فرمانده سپاه ریگان، توجه به شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را مهم دانست و تصریح کرد: با توجه به شعار سال و در زمینه دانش بنیان و مباحث پژوهشی، ضروری است گام های موثرتری برداشته شود.

سرهنگ دهقانیان؛ مجموعه بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان را در کنار و همیار آموزش و پرورش دانست و اعلام آمادگی کرد در زمینه های مختلف و با هر ظرفیت، سپاه در کنار آموزش و پرورش خواهد بود.

سرپرست آموزش و پرورش ریگان نیز در این دیدار ضمن تشکر از همراهی و همدلی سبز پوشان سپاه پاسداران با آموزش و پرورش گفت: نهاد مقدس سپاه پاسداران در تمام حوزه ها به ویژه حوزه فرهنگی تعامل و همکاری سازنده ای با فرهنگیان دارد، که وجود بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان مایه مباهات است و امیدواریم بتوانیم در کنار یکدیگر فرهنگ ناب اسلام محمدی(ص) را ترویج دهیم.

مراد شریف زاده مجموعه فرهنگیان را مجموعه ای پویا و فعال در تمام مسائل اجتماعی عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم رسالت خود را جهت تربیت نیروی جوان انقلابی بین دانش آموزان با همکاری و تعامل بین سپاه و آموزش و پرورش به خوبی انجام دهیم.

وی بر تعامل و همکاری با سپاه و بسیج در راستای برنامه‌های فرهنگی پرورشی در مدارس تاکید کرد.

شایان ذکر است؛ در این دیدار در خصوص مسائل مختلف فرهنگی و آموزشی و تربیتی نیز بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha