درخواست نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس نسبت به ارتقاء بخش گنبکی ریگان به شهرستان

نماینده مردم شرق استان کرمان و رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس مطرح کرد؛ از دبیر هیات دولت درخواست می کنم پرونده ارتقا بخش گنبکی به شهرستان را به هیات دولت ارسال کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی گفت: استان کرمان یکی از رنگ های زیبای رنگین کمان اقوام و مناطق ایران اسلامی است، که قطعی چشم نواز، دل انگیز و زیبا به نام بم و سه شهرستان دیگر را نگین شرقی خود ساخته است که مهد تمدن، اخلاق، تلاش، سخت کوشی و خدا جویی است.

وی افزود: از وزیر کشور در خواست می کنم نسبت به ارتقاء بخش های روداب شرقی و بروات به شهرستان و دهستان های روداب غربی و برج دشتو به بخش دستورات لازم را صادر کند.

رئیس کمیسیون اقضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که: به لباسی که بر تن دارم افتخار می کنم، چرا که که خار چشم دشمنان اسلام، قرآن، اهل بیت و انقلاب است و آرزو می کنم وظیفه خود را در قبال این لباس مقدس به گونه ای انجام دهم تا در راه دین، خدا و قرآن به خونم رنگین شود.

حجت الاسلام غضنفرآبادی گفت: نسخه پوچ غرب با محتوای فساد، برهنگی و بی بند و باری، هرگز آسایش را برای بشر به ارمغان نخواهد آورد.

وی با بیان اینکه با وجود خدمات شایان انقلاب اسلامی به شهرستان های حوزه انتخابیه شرق استان کرمان، اعم از آب، برق، گاز، راه، تلفن، اینترنت، ریل، فرودگاه  و سایر خدمات رفاهی، بهداشتی و امنیتی، اما باز هم این مناطق با مشکلات و تهدیداتی مواجه است، یادآور شد: تهدید جدی کم آبی و خشک شدن قنوات، موتور پمپ های کشاورزی است، که از دولت در خواست می کنم حتما برای انتقال آب از دریا به این منطقه تدبیری جدی اندیشیده شود.

رئیس کمیسیون اقضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شرق کرمان در مجلس، تصریح کرد: از وزیر نیرو درخواست می کنم نسبت به رها سازی سهمیه آب زیست محیطی از سد نساء بم و انتقال بخشی از آب رودخانه گزبهمن که متاسفانه سالانه میلیاردهای متر مکعب آن به هدر می رود، به بالا دست قنوات و موتور پمپ ها جهت تقویت سفره های آب زیر زمینی و نیز استفاده از ظرفیت خورشید و باد منطقه دستورات لازم را صادر کند.

حجت الاسلام غضنفرآبادی از وزیر کشور در خواست کرد؛ نسبت به ارتقاء بخش های روداب شرقی و بروات به شهرستان و دهستان های روداب غربی و برج دشتو به بخش دستورات لازم را صادر کند.

وی همچنین از دبیر هیات دولت درخواست کرد: پرونده ارتقاء بخش گنبکی به شهرستان را نیز به هیات دولت ارسال کند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: ضمن محکوم کردن عمل غیر انسانی عوامل صهیونیست و استکبار در به شهادت رساندن دو روحانی مظلوم در حرم امام رضا(ع)، شهادت این دو عزیز را به خانواده محترم آنان، ملت متدین و مخصوصا حوزه های علمیه تسلیت عرض می کنم. و مجدد می گویم، از اینکه لباسی به تن دارم که خار چشم دشمنان اسلام، قرآن، اهل بیت و انقلاب است افتخار می کنم و آرزو می کنم که وظیفه خود را در قبال این لباس مقدس به گونه ای انجام دهم تا در راه دین، خدا و قرآن به خونم رنگین شود.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha