راه اندازی قرارگاه عملیاتی شعار سال در شهرستان ریگان

سرپرست فرمانداری شهرستان ریگان از راه اندازی قرارگاه عملیاتی جهت تحقق شعار سال با همکاری اداره کار این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مراد آبیار در جلسه اداری فرمانداری ریگان؛ با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، گفت: در راستای تحقق شعار سال به زودی قرارگاه عملیاتی ریگان با دبیری اداره کار این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه, برنامه های خود را در راستای تحقق شعار سال در شهرستان انجام خواهیم داد؛ افزود: اولویت ما در شهرستان به اتمام رساندن طرح های نیمه تمام می باشد.

سرپرست فرمانداری ریگان تصریح کرد: مدیران شهرستان با روحیه جهادی و انقلابی فعالیت های خود را انجام دهند. و در راستای پاسخگویی به مشکلات، مردم میز خدمت در نماز جمعه شهرستان راه اندازی خواهد شد.

آبیار همچنین خواستار رفع افت مشکل افت ولتاژ و برطرف نمودن مشکلات آب آشامیدنی در روستاهای شهرستان با کمک تمامی مسئولین این شهرستان شد.

امام جمعه شهرستان ریگان نیز در این جلسه با اشاره به ماه مبارک رمضان، به همگات توصیه کرد سعی کنیم از لحظه به لحظه فیوضات این ماه بهرمند شویم و خواستار برگزاری باشکوه نماز جماعت در ادارات شد.

حجت الاسلام رضا زاده خاطر نشان کرد: خداوند توفیق خدمت را به شما عنایت نموده است، پس در راستای رشد، توسعه و آبادانی شهرستان تلاش جهادی داشته باشید .

فرمانده سپاه ریگان نیز در این جلسه گفت: یکی از شاخص های دولت، مردمی بودن آن است.

سرهنگ دهقانیان افزود: تبیین شعار سال در دستور کار سپاه پاسداران و سایر نهادهای شهرستان ریگان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha