دپوی ۴۶۹ کیلو انواع مواد مخدر در ریگان لو رفت

فرمانده انتظامی استان کرمان، از کشف ۴۶۹ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۲ متهم در پی کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران و عملیات ضربتی پلیس مواد مخدر استان کرمان و شهرستان"ریگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، گفت: ماموران پلیس مواد مخدر شرق استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله مواد مخدر از جنوب کشور به شهرستان “ریگان” مطلع و سریعا این موضوع را به پلیس مواد مخدر استان کرمان اطلاع دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری شهرستان “ریگان”با اقدامات فنی و پلیسی متوجه شدند مواد مخدر در منزلی در شهر ریگان دپو شده و با هماهنگی قضائی، در بازرسی از محل، ۱۲۵ کیلوگرم شیشه، ۱۴۶کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک، ۱۸۹کیلو حشیش و ۸ کیلو و ۶۰۰  گرم هروئین، که جمعا ۴۶۹ کیلو مواد می باشد، را کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان، در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و لازم است شهروندان جهت امنیت پایدار، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha