مهار آتش‌ سوزی گسترده انبار قاب‌ سازی در کرمان

سرپرست سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از مهار آتش‌ سوزی گسترده یک انبار بزرگ قاب‌ سازی در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی گفت: ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه ظهر امروز طی تماسی،حادثه آتش‌ سوزی یک انبار قاب‌ سازی در خیابان«حافظ» شهر کرمان به این سازمان اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله نیروهای آتش‌ نشانی با یک دستگاه خودرو اطفاء حریق به محل اعزام شدند، اما با توجه به حجم آتش بسیار زیاد و محل گارگاه قاب‌ سازی در زیر زمین مغازه بود و در آنجا هم مواد قابل اشتعال زیادی وجود داشت، این شرایط، کار را بسیار برای آتش نشانان سخت کرده بود و همچنین به علت وجود مراکز زیاد قاب‌ سازی و تولیدات چوبی در این خیابان، شش دستگاه خودروی امداد و نجات، اطفاء حریق و پشتیبان دیگر نیز به محل اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی کرمان؛ با بیان اینکه در این عملیات، ۳۰ آتش‌ نشان در محل حادثه حضور داشتند, که ضمن مهار آتش، از سرایت آن به دیگر مغازه‌ ها جلوگیری کردند، افزود: در این حادثه دو نفر از همکاران آتش‌ نشان یکی سوختگی از ناحیه دست و دیگری به دلیل استنشاق دود حاصل از آتش‌ سوزی، دچار مصدومیت شدند، که با حضور به‌ موقع عوامل اورژانس، آتش‌ نشانان مصدوم، سرپایی مداوا شدند.

بابایی ضمن تشکر از نیروهای اورژانس ،افزود: علت این حادثه توسط تیم کارشناسی، در دست بررسی است.

مهار آتش‌ سوزی گسترده انبار قاب‌ سازی در کرمان

مهار آتش‌ سوزی گسترده انبار قاب‌ سازی در کرمان


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha