کد خبر: 179934
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۱۴
کشف ۹۴ تن روغن احتکار شده در سنندج

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از شناسایی و کشف احتکار ۹۴ تن روغن در ۴ انبار بزرگ در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان حجت‌الاسلام حسینی اظهار کرد: در راستای دستورات رئیس قوه قضائیه مبنی بر «مقابله با گرانفروشی و احتکار» و کمک دستگاه قضایی به دولت در انجام اصلاحات اقتصادی به منظور جلوگیری از سوءاستفاده متخلفین مایحتاج عمومی مردم و با دستور قاطع دادستان مرکز استان از ۴ شرکت توزیع و پخش روغن  خوراکی در سطح شهرستان سنندج مقدار ۹۴ تُن روغن به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کشف و ضبط شد.

وی افزود: ارزش تقریبی این مقدار روغن کشف شده بیش از ۲ میلیارد تومان است و مقرر شده تا با نظارت ادارات متولی در اسرع وقت در خصوص نحوه توزیع آن اتخاذ تصمیمات اتخاذ شود.

حجت الاسلام حسینی همچنین ضمن تأکید بر قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با گران‌فروشان و محتکران، خاطر نشان ساخت تیم‌های نظارت بر بازار متشکل از نمایندگان تعزیرات حکومتی، اداره صمت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی به صورت میدانی از مراکز عرضه کالا، فروشگاه ها و انبارها بازدید نموده و ضمن رصد بازار، با تخلفات احتمالی در محل برخورد می نمایند.

وی تاکید کرد: برخورد با گرانفروشان، محتکران و افرادی که سعی دارند با اخلال در بازار، منافع نامشروع کسب کنند، ادامه دارد و دستگاه قضایی استان با این افراد و همچنین مسئولانی که با عدم انجام وظایف قانونی خود، در این خصوص مرتکب ترک فعل شوند برخورد می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha