کد خبر: 179935
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۲۷

امام جمعه سنندج:

مردم و دولت در اجرای طرحهای اقتصادی حامی یکدیگر باشند

فعالان بازار از تخلف و احتکار و گران فروشی اجتناب کنند
مردم و دولت در اجرای طرحهای اقتصادی حامی یکدیگر باشند

امام جمعه سنندج گفت: در اجرای طرحهای اقتصادی مانند طرح هدفمند سازی یارانه ها نیاز است که مردم پشتیبان دولت باشند و دولت نیز حامی ملت باشد و آن را به بهترین شیوه اجرا کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با بیان اینکه تلاش دولت جلب رضایت مردم است، اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند باعث ایجاد تفرقه و مشکل برای کشور شود، بنابراین می‌طلبد دولت و مردم در همه بخش‌ها به ویژه بحث اقتصادی حامی هم باشند.

وی با اشاره به اینکه در هر کشوری دست بیگانه وارد شود، آن کشور آسایش به خود نخواهد دید، اضافه کرد: اگر دولت و ملت در کشور ما ضعیف بوده و همراه هم نباشند، باید منتظر شرایطی مانند کشورهای منطقه از جمله افغانستان، یمن، فلسطین و سوریه باشیم.

خطیب جمعه سنندج به دیدار اخیر ماموستایان و علمای اهل سنت با رییس جمهور اشاره کرد و ادامه داد: حجت‌الاسلام رییسی تاکید کرد که پای همه وعده‌هایش ایستاده و هدف دولت از پرداخت هدفمند یارانه‌ها، خدمت به معیشت مردم به ویژه اقشار پایین جامعه و مبارزه با رانت و رانت خواری است.

ماموستا رستمی اضافه کرد: رییس جمهور در این دیدار مژده داد از افراد بومی برای مدیریت استان‌های سنی نشین استفاده شود و دولت در این راستا، حتما به وعده‌های خود عمل کرده و خواهد کرد.

وی بار دیگر اشاره‌ای به طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها داشت و اظهار داشت: تلاش دولت این است با اجرای این طرح، از احتکار و رانت ممانعت شود و انتظار داریم تولیدکنندگان نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته و از تخلف و احتکار و گران فروشی اجتناب کنند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها به ۲۲ گولان(اردیبهشت) سال ۱۳۸۸ و سفر رهبری به استان کردستان اشاره کرد و گفت: مهمان بودن هشت روزه رهبری در آن سفر، نشان از محبت ایشان به استان فرهنگی کردستان دارد و استقبال باشکوه مردم از رهبر معظم انقلاب هم بیانگر وفاداری آنان به نظام اسلامی و رهبری بود.

ماموستا رستمی با بیان اینکه در سفر رهبری پروژه‌های بزرگ و بودجه کلانی برای استان تعریف شد، از دستگاه‌ها و مسوولان خواست پیگیر اتمام طرح‌های ذکر شده باشند تا شاهد توسعه هر چه بیشتر استان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha