امکان تست درایو کشنده دافران H۷ در نمایشگاه خودرو تهران

شایان دیزل در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران برای نخستین بار در نمایشگاه‌های خودرو، امکان تست درایو کشنده دافران H۷ را برای بانوان، آقایان و خانواده ها فراهم کرده است.

به گزارش گروه علمی  و فناوری خبرگزاری سلامت،تست خودرو از مواردی است که به علاقمندان در انتخاب یک محصول کمک می کند از این رو شایان دیزل برای نخستین بار در حاشیه چهارمین‌ نمایشگاه بین المللی خودرو تهران امکان تست درایو عمومی در حوزه خودروهای سنگین را برگزار کرد.

جذابیت این تست درایو برای بازدیدکنندگان به لحاظ رانندگی و نشستن در کابین کشنده‌های سنگین است از این رو علاقمندان می توانند  در حاشیه نمایشگاه کامیون دافران H۷ را تست کنند.

 رانندگی شخصی و تست این خودرو تنها به شرط دارا بودن گواهینامه پایه یک امکان‌پذیر است اما نشستن در صندلی کناری و تجربه رانندگی با رانندگان حرفه ای شرکت شایان دیزل نیز برای عموم بازدیدکنندگان فراهم است.

براساس اطلاعات منتشر شده، این خودرو تازه وارد تنها کشنده مونتاژ داخلی است که موفق به دریافت تمامی تاییدیه ها و استانداردهای ۸۵ گانه اتحادیه اروپا شده و ملاقات با این محصول از نزدیک می تواند گواه این باشد که این شرکت اطمینان و باور کامل به محصول تولیدی خود دارد.

علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در تست درایو این کشنده می توانند به غرفه F در سالن A۵ مراجعه و در صورت داشتن گواهینامه پایه یک، رانندگی با این خودرو شایان دیزل را تجربه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha