کد خبر: 180565
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰
مسکن در روستاها کارکرد اقتصادی دارد

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: مسکن در روستاها کارکرد اقتصادی دارد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت ، محمد خدابخشی درباره  وضعیت مسکن در استانهای مختلف، اظهار کرد: مسکن در روستاها کارکرد اقتصادی دارد از خشک‌کردن فراورده‌های میوه‌ای گرفته تا نگهداری دام که همه این موارد نشان‌دهنده کارکرد اقتصادی منازل است پس در طرح‌های روستایی باید رویکرد اقتصادی مدنظر باشد.

 نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس همیشه از بنیاد مسکن حمایت کرده است در آخرین مورد دولت را مکلف کرد ۸ درصد اعتبارات عمرانی را به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اختصاص دهد.

وی با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از بنیاد مسکن، افزود: در برنامه توسعه کشور و همچنین بودجه سنواتی علاوه بر اعتبارات، حکم‌های قانونی برای تقویت بنیاد مسکن تصویب کرده‌ایم هم‌اکنون بایستی عملکرد بنیاد مسکن را ارزیابی کنیم.

خدابخشی تأکید کرد: اقدامات انجام شده توسط بنیاد مسکن ارزشمند است اما طرح هادی در روستاها باید با بررسی و تحولاتی که قرار است رخ دهد نیز مشخص شود، بحث‌های اجتماعی و اقتصادی آن در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: در نظارت‌های میدانی که از روستاها داریم مردم صرف مطالبه آسفالت روستا را ندارند بلکه بحث‌های اقتصادی و اجتماعی برای آن‌ها مهم است و باید نظر اهالی روستا در طرح‌های هادی لحاظ شود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha