دستور کارهای مهم دولت برای تقویت روابط با کشورهای حوزه خلیج فارس

برنامه گفتگوی سیاسی، سی و یکم اردیبهشت با حضور کارشناسان به بررسی موضوع دستور کارهای مهم دولت برای تقویت روابط با کشورهای حوزه خلیج فارس می پردازد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، در برنامه گفتگوی سیاسی مباحث کلان سیاسی در حوزه داخلی و خارجی با دعوت از کارشناسان، اساتید علوم سیاسی و ارتباطات، پژوهشگران و پیشکسوتان عرصه سیاست و صاحب نظران طیف های مختلف سیاسی و اجرایی با هدف روشنگری، نقد منصفانه و ایجاد فضای همدلی مطرح خواهد شد.

در حوزه سیاست خارجی مباحث عمده ای مانند استراتژیهای کلان استکبار در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران، واکاوی ابعاد تازه اسلام هراسی و پیامدهای آن بر اسلام و مسلمانان در غرب، جایگاه و قدرت ایران در سطح منطقه به ویژه در فضای توافق ایران و گروه 1+5 و تاثیرات آن بر جایگاه منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی، مولفه های شکل گیری تفکر سلفی جهادی و ابعاد و انواع آن در فضای بین المللی با نگاهی تحلیلی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

در حوزه سیاست داخلی نیز مباحثی مانند ضرورت ها و الزامات تحقق همدلی و همزبانی میان دولت و ملت، واکاوی مفهوم همدلی و همزبانی به عنوان یک شعار و سیاست راهبردی ملی و دیگر مسائل سیاسی از جمله انتخابات، احزاب و مسائلی مانند آن مورد نظر برنامه گفتگوی سیاسی خواهد بود.

برنامه گفتگوی سیاسی، سی و یکم اردیبهشت با حضور دکتر محمد جواد بهمن آبادی(کارشناس مسائل بین الملل)، محمد رضا محمدی(کارشناس حوزه غرب آسیا و خلیج فارس)، مصطفی مصلح زاده(سفیر سابق ایران در اردن) به بررسی موضوع دستور کارهای مهم دولت برای تقویت روابط با کشورهای حوزه خلیج فارس می پردازد.

گفتگوی سیاسی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17:30 بر روی موج اف ام ردیف 103/5 مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت‌وگو می‌شود.

شبکه رادیویی گفت‌وگو از طریق گیرنده های دیجیتالی، رادیونما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است و همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس 27861035 و سامانه پیامکی 300001035 با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت‌وگو در ارتباط باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha