دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاریهای بین الملل وزارت بهداشت منصوب شد

دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در حکمی دکتر محمد حسین نیکنام را به عنوان دستیار ویژه خود و مدیرکل همکاریهای بین الملل وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت متن این حکم به شرح زیر است:

      گستردگی اقدامات نظام سلامت به ویژه طرح عدالت و تعالی نظام سلامت، ایجاب می نماید همکاری های بین المللی به فراخور نیازهای فعلی و آینده گسترش یابد. ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در سطح  بین المللی و روابط دو و چند جانبه، ارتقاء سطح همکاری  با سازمان های بین المللی سلامت محور، به منظور ارتقاء جایگاه منطقه ای و بین الملل نظام سلامت کشور و با توجه به جایگاه تشکیلاتی حوزه امور بین الملل در ساختار تشکیلاتی مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاریهای بین الملل منصوب می شوید.
       انتظار دارم با بهره گیری از تجارب و توان تخصصی و کارشناسی مدیران محترم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و سازمان های وابسته و جلب همکاری و حمایت سایر نهادها و سازمان های دست اندر کار  در این زمینه به ویژه وزارت امور خارجه، در پیشبرد اهداف عالیه تعیین شده و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha