توقیف 418 هزار لیتر سوخت در مرزهای آبی هرمزگان

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از کشف 8 محفظه پلاستیکی موسوم به مشک ماری حاوی 418 هزار و 500 لیتر گازوئیل در مرزهای آبی استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت،سردار "احمدعلی گودرزی"  در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان استان هرمزگان مستقر در مرزهای آبی سیریک در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی سوخت به وسیله محفظه های پلاستیکی موسوم به مشک ماری مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی صحت خبر، مرزبانان به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: قاچاقچیان به محض مشاهده مرزبانان اقدام به فرار کردند که با سرعت عمل مأموران 2 شناور توقیف، 5 نفر دستگیر و  8 عدد مشک ماری حاوی 418 هزار و 500 لیتر گازوئیل کشف شد.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت های کشف شده را 113 میلیارد ریال و 765 میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: سوخت ها به شرکت پخش فرآورده های نفتی میناب تحویل شد.

سردار گودرزی با قدردانی از عملکرد موفق مرزبانان در مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، اظهار کرد: مرزبانان با توکل بر خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) و همچنین آمادگی عملیاتی و رزمی با هرگونه تجاوز مرزی و قاچاق در مرزها برخورد قاطعانه خواهند داشت.#

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha