آدم ربایی نافرجام دختر نوجوان در قائم شهر

فرمانده انتظامی مازندران گفت: دو آدم‌ ربا که با یک خودروی پراید، دختر ۱۳ ساله‌ای را از مقابل منزلش ربوده و در تماس تلفنی از پدرش درخواست ۲ هزار سکه طلا کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)مازندران، سردار مرتضی میرزایی از دستگیری دو آدم‌ ربا که با یک خودروی پراید، دختر ۱۳ ساله‌ای را از مقابل منزلش ربوده بودند خبر داد و اظهار کرد: این دو فرد در تماس تلفنی از پدرش درخواست ۲ هزار سکه طلا کرده بودند.

وی گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آدم رب.ایی در شهرستان قائم شهر با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس‌های تخصصی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات اولیه مشخص شد، آدم رب.ایان که دو نفر هستند با یک خودروی سواری پراید، دختر ۱۳ ساله‌ای را از درب منزلش ربوده و طی تماس تلفنی با پدرش درخواست ۲ هزار سکه طلا کردند.

سردار میرزایی افزود: به گفته کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از خانواده دختر ربوده شده و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، رد خودروی گروگ.انگیران را در محور " قائم شهر- ساری" شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، خودروی آدم رب.ایان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متوقف و متهمان در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در این عملیات پلیسی، دختر ۱۳ ساله صحیح و سالم از دست آدم رب.ایان رها و به آغوش خانواده بازگشت و متهم اصلی پرونده در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی با انگیزه مالی اقرار کرد، وی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد.

منبع/باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha