ترویج اندیشه امام راحل راه نجات کشور است / گردش مالی خبازی ها در استان زنجان ۵۰ میلیارد تومان است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت:  تنها راه نجات این کشور ترویج اندیشه های امام راحل است که با روحیه اخلاص و ایمان به خدا می توان اندیشه های امام را ترویج کرد و باید در راه کوشا بود

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ،  سردار ابوالفضل طهماسبی صبح روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با بیان اینکه خداوند را شاکر هستیم که  نعمت جمهوری اسلامی و ولایت را به ما عطا فرمودند و خوشا به حال ما که در این  دوران زندگی می‌کنیم  اظهار کرد گذشتگان ما آرزو این روزها را داشتند و این آرزو را امام راحل برآورده کردند تا در این حکومت نفس بکشیم .

وی با بیان اینکه خرداد ماه پر از اتفاقات مختلف است افزود:  از جمله این رویداد ها  آزاد سازی خرمشهر و رحلت امام (ره) اس  و  وظیفه ما این است که در ترویج اندیشه امام(ره)  کوشا باشیم  و جهاد تببین را راه اندازی کنیم .

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان  با بیان اینکه مقام معظم رهبری جهاد تبیین را برای کارکنان و مسئولین واجب اعلام کرده است اظهار کرد: اگرخودمان به این مسئله آگاهی نداشته و مسلط نشویم نمی توانیم آن را بیان کنیم چرا که  دشمنان روی جوانان و مخصوص افراد خاص سرمایه گذاری کرده اند.

طهماسبی با بیان اینکه  رفتار ما زیر ذره بین است ک مردم معمولا الگو می‌دانند  افزود : افراد خواص الگوی جامعه هستند و باید این افراد مواظب به رفتار و کردار خود باشند و حرف و سخنی نگویند که  بازی در زمین دشمنان باشد.

وی با بیان اینکه هجمه‌های دشمنان بیشتر از فتنه های سال های گذشته است اظهار کرد: مردم با بصیرت و آگاهی همراهی می توانند  این کار اقتصادی بزرگ را به جلو ببرند تا این دوران سختی رار پشت سر گذاریم. 

این مسئول  با اشاره به  سالروز آزادسازی خرمشهر گفت :  این روز یکی از روزهای مهم جمهوری اسلامی بود و بعد از ۱۹  ماه اشغال خرمشهر در سوم خرداد آزاد شد بطوری که  عراقی ها  بر در و دیوار شهر نوشته بودند  آمده ایم که بمانیم  که یک نوع کار تبلیغاتی بود و صدام گفته بود اگر ایرانیان خرمشهر را بگیرند کلید بصره را به آنها تحویل می‌دهیم.

طهماسبی  با بیان اینکه در حال حاضر دشمن با ترفندهای مختلف ظاهر می‌شود اظهار کرد: باید مواظب بود ایمان سقوط نکند زیرا با ایمان و اعتقاد قلبی راسخ است که می توان جمهوری اسلامی را حفظ کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مولفه های تربیتی لازم  تربیت انسان های الهی در دوران دفاع مقدس بود افزود:  از جمله این افراد شهید طهرانی مقدم که پدر موشکی ایران بود و بسیاری به فرماندهان را تربیت کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه امروزه انقلاب اسلامی  در هر زمان آماده است افزود : با توجه به مشکلات اقتصادی اخیر در جامعه مردم باید در کنار مردم با بصیرت باشیم و انقلاب را روایت کنیم که اگر این چنین نشود دشمن انقلاب را برعکس روایت خواهد کرد .

طهماسبی افزود: شاهکار دفاع مقدس این بود که همه قومیت ها را  برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی در کنارهم منسجم کند که این امر باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و باید ارزشهای دفاع مقدس برای مقابله با فتنه های دشمنان زنده بماند.

گردش مالی خبازی ها در استان زنجان ۵۰ میلیارد تومان است

محسن داوودی مدیرکل حوزه استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه ۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است اظهار کرد: طی آمار تراکنش نانوایی  سه ماه آخر پایان سال که دریافت شد  ۹۸درصد خرید نان به صورت کارتی بود و فقط ۲ درصد بصورت نقدی خریداری می شد .

وی با بیان اینکه گردش مالی خبازی ها در استان زنجان ۵۰  میلیارد تومان است افزود : از این مقدار ۳ میلیون تراکنش انفاق می افتد که نشان می‌دهد میانگین تراکنش ۱۷ هزار تومان است  که در واقع این اعداد منطقی نیست  و درواقع آرد تبدیل به نان نمی‌شود.

مدیرکل حوزه استانداری زنجان با بیان اینکه این دولت یک دولت انقلابی است و با رویکرد جهاد آبرو است افزود :  در این طرح بدون صرفه جویی و  حتی یک کیلو کم کردن آرد مردم حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان پول برای منافع کشور می ماند در حالی که بودجه نان ۷۱ میلیارد تومان است .

داوودی با بیان اینکه با این کار ۲۰ سال بودجه زنجان صرفه جویی می‌شود بیان کرد : در این طرح ۲ تا ۲و نیم برابر افزایش درآمد نانوایی می‌شود.

  وی با بیان اینکه  منابعی که در کشور وجود دارد توان اداره ۴ دولت را دارد افزود: باید به سمت حکم رانی فردی و دینا برویم و و مجلس و دولت نیز در راه قدم برمی‌دارد .

مسئولان استان مراقب تماس های مشکوک تخلیه اطلاعاتی باشند

در ادامه اصغر یاسر مدیرکل حراست استانداری زنجان  با بیان اینکه طرح پایلوت نان در استان موجب شده است که سرویس های اطلاعاتی دشمنان  در جهت تخلیه تلفنی  مدیران شهرستان اقدام کنند اظهار کرد: علی‌رغم توجیهات انجام شده کماکان شاهد هستیم که تماس هایی با مسئولین کشوری و استانی گرفته می‌شود و در تلاش هستند در طرح اجرا شده تخلیه اطلاعاتی انحام دهند و مورد بهره برداری قرار دهند .

وی با بیان اینکه جامعه اطلاعاتی کشور و استان با تهیه فیلم ک گزارش در جهت صیانت از هموطنان ایرانی  اقداماتی انجام می‌دهد افزود : اخیرا تماس هایی با مسئولین استان انجام شده است در جهت تخلیه اطلاعاتی که خواهشمندیم تحت هیچ شرایطی به این تماس های مشکوک پاسخ ندهند.

مدیرکل حراست استانداری زنجان با اشاره به اینکه این کار دشمن است و کار اطلاعاتی است بیان کرد : نیروی انتظامی، سپاه و ...مشرف به این قضیه هستند و اگر در معرض تخلیه تلفنی قرار گرفتید بلافاصله اطلاع رسانی کنید .

یاسر تصریح کرد: بر اساس ماده ۵۰۱ و ۵۰۶ قانون مجازات اسلامی هرکس بعد از توجیهات انجام گرفته مورد تخلیه تلفنی قرار بگیرد به جرم انتشار اطلاعات محرمانه توسط دستگاه قضایی مورد  بازخورد قرار می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha