دانشگاه پیام‌نور ساری میزبان پیکر مطهر شهید خوش‌نام

سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران اعلام کرد: در آستانه شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر شهید گمنام دفاع دوران مقدس در دانشگاه پیام نور مرکز ساری تدفین و فضای دانشگاه به وجود مطهر این شهید عطرآگین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، حسین نازک‌تبار اظهار کرد: در آستانه شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر شهید گمنام دفاع دوران مقدس در دانشگاه پیام نور مرکز ساری تدفین و فضای دانشگاه به وجود مطهر این شهید عطرآگین می‌شود.

وی گفت: تدفین شهدای خوشنام، توفیقی الهی است که نصیب و روزی ما دانشگاهیان شده و مایه خیرات و برکات و نیز احیای روحیه ایثار، جهاد، مقاومت و شهامت در محیط علمی است.

سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران بیان کرد: دانشگاهیان دانشگاه پیام نور با همت ارزنده بسیج دانشجویی درصدد برنامه‌ریزی برای استقبال و خاک‌سپاری شهید خوشنام هستند تا همچون سایر دانشگاه‌ها، دین خود را به شهدای والامقام دفاع مقدس ادا کنند.

نازک‌تبار افزود: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه پرفروغ شهدای گرانقدر و عزیزمان باشیم. ادامه راه شهدا که با گذشت و ایثار، از مملکت مان دفاع کردند، وظیفه دینی و ملی ماست.

بر این اساس وداع: چهارشنبه ۴ خردادماه ساعت ۱۳:۳۰ در دانشگاه پیام نور شهرستان ساری.

مراسم تشییع و تدفین: پنج‌شنبه ۵ خردادماه ساعت ۱۰ از مسیر امامزاده یحیی (ع) ـ میدان امام حسین (ع) و در ادامه از ساعت ۱۱ از مسیر خیابان فرهنگ، خیابان ۱۵ خرداد، دانشگاه پیام نور مرکز ساری.

مراسم شام غریبان: پنج شنبه ۵ خردادماه ساعت ۲۰:۳۰ در دانشگاه پیام نور شهرستان ساری.

به گزارش طبنا،این شهید گرانقدر در عملیات بدر( شرق دجله) و در سن ۱۹ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha