انتقال 33 مصدوم حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان به مراکز درمانی/ تلاش برای آواربرداری ادامه دارد

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: تاکنون 33 مصدوم حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان به مراکز درمانی منتقل شده اند و اجساد 10 نفر نیز به دانشگاه علوم پزشکی آبادان تحویل داده شده است.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،مجتبی خالدی  با بیان این مطلب، اظهار داشت: بر اساس اظهارات شاهدان عینی، حدود 50 نفر در این ساختمان محبوس شده اند که تلاش برای آواربرداری و نجات جان محبوس شدگان و مصدومان احتمالی ادامه دارد.


وی افزود: در حال حاضر 50 دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی، 4 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 100 تخت بیمارستانی در آبادان آماده ارائه خدمات به مصدومان احتمالی این حادثه هستند. همچنین 10 دستگاه آمبولانس جدید از استانهای فارس، لرستان و ایلام به آبادان اعزام شده اند تا جایگزین 10 آمبولانس اعزامی از اهواز شوند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در این حادثه حدود 30 درصد از ساختمان متروپل فرو ریخته است، گفت: در صورت وزیدن باد شدید، احتمال فرو ریختن بخش دیگری از این ساختمان وجود دارد. در حال حاضر اقدامات امدادی و بهداشتی و درمانی به طور کامل انجام شده و تنها نیاز کنونی این حادثه، تسریع در عملیات آواربرداری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha