تامین نیاز کشور به پله برقی با عقد تفاهم نامه همکاری با تولیدکنندگان بومی استان خراسان رضوی

جلسه عقد تفاهم نامه همکاری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با یکی از تولیدکنندگان بومی پله برقی در استان به منظور تامین و نصب انحصاری این محصول مورد نیاز حوزه مدیریت شهری و شهرداری ها در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ تفاهم نامه واگذاری نمایندگی انحصاری بازاریابی و فروش محصولات شرکت ماشین سازان پایدار قرن یکی از کارخانجات بومی استان در حوزه تولید پله برقی، رمپ و راه رو برقی به سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی صبح امروز با حضور محمدرضا تازیکی و معاونان این مجموعه بزرگ اقتصادی منعقد شد.


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در این خصوص عنوان کرد: این تفاهم نامه همکاری در راستای تامین نیاز بازارهای هدف، شهرداریها و موسسات وابسته حوزه مدیریت شهری در سراسر استان انجام که طی آن مدیریت تولید، فروش و نصب انواع پله برقی به صورت انحصاری به سازمان واگذار خواهد شد.


وی به برنامه ریزی سازمان همیاری در جهت صادرات و بازرگانی خارجی این محصول، اشاره و افزود: براین اساس تولید این مجموعه بزرگ تولیدی مطابق درخواست ها و اعلام نیاز سازمان همیاری در راستای تامین و نصب پله برقی برای شهرداری ها در حوزه های مترو، پل ها و ... و همچنین دیگر ادارات، نهادهای دولتی و بخش خصوصی انجام می شود.  


تازیکی با اشاره به هدفگذاری سازمان همیاری برای افزایش ظرفیت تولید این شرکت، اضافه کرد: علاوه بر این هدف، تلاش داریم با تقویت، حمایت و استفاده از ظرفیت های کارخانجات و تولیدکنندگان بومی درجهت تحقق شعار امسال و کمک به تولید، اشتغال آفرینی با تاکید بر مقولات دانش بنیان گام های موثری برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha