تعطیلی مدارس و تاخیر در شروع کار ادارات استان زنجان / برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم

مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان گفت: در پی آلودگی هوا فعالیت آموزشی در تمامی مدارس استان زنجان روز چهارشنبه (۴خردادماه) در نوبت های صبح و بعد از ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی، بجز پایه دوازدهم  تعطیل است و ادارات با تاخیر فعالیت خود را شروع خواهند کرد .

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از زنجان مهدی ورقایی با اشاره به  مصوبات کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان ، اظهار  کرد: فعالیت های آموزشی در تمامی مدارس استان در نوبت های صبح و بعد از ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی، بجز پایه دوازدهم  تعطیل است و امتحانات داخلی تمام دوره ها لغو و تاریخ برگزاری آن متعاقباً توسط مدیران مدارس به دانش آموزان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی تاکیدکرد : فقط امتحانات نهایی پایه دوازدهم در تمامی مدارس استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان با بیان اینکه  فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی، بانک ها و دانشگاه های شهرستان  خدابنده در روز چهارشنبه چهارم خرداد تعطیل است  خاطرنشان کرد: در سایر شهرستانها به استثنای دستگاه های امدادی، بهداشتی و درمانی، خدمات اضطراری، مراکز نظامی و انتظامی در روز چهارشنبه چهارم خرداد از ساعت ۱۰  شروع بکار خواهند کرد.

ورقایی با بیان اینکه تمامی برنامه ها، همایش ها و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی دستگاه های اجرایی اعم از نیروهای نظامی و انتظامی از فضای باز به فضای بسته منتقل می‌شود  افزود : اقدامات عمرانی و راهسازی و فعالیت هایی که موجب تشدید آلودگی هوا می شود در داخل شهرها تعطیل خواهد بود.  

  وی  تصریح کرد: اکیپ های اورژانس و جمعیت هلال احمر به صورت آماده باش در چند نقطه از مناطق سطح استان برای خدمت رسانی به شهروندان مستقر هستند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha