خرید ۲۶.۷هزار تن گندم مازاد کشاورزان زنجانی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۹۳ درصد از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، گفت : جمع کل خرید تضمینی گندم بیش از سه هزار و ۷۰  میلیارد ریال است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، ولی اله زمانی با اشاره به خرید تضمینی گندم کشاورزان ، اظهار کرد: بیش از ۲۶.۷ هزار تن گندم مازاد بر نیاز و بذری کشاورزان که در سال زراعی ۱۴۰۰ برداشت کرده‌اند از طریق سیلوی‌های استان خریداری می‌شود و به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در کمترین زمان به حساب کشاورزان واریز می شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۳ درصد از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، ادامه داد: جمع کل خرید تضمینی گندم بیش از سه هزار و ۷۰  میلیارد ریال است و بیش از دو هزار و ۸۴۹ میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزانی زنجان از طریق بانک عامل (کشاورزی) پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تصریح کرد : با اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان  و ۱۰ هزار و ۹۲۰ تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha