متخصصان ایرانی در تولید انواع داروها و واکسن‌های کرونا خوش درخشیدند

رییس سازمان غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد:متخصصان ایرانی در تولید انواع داروها و واکسن‌های کرونا خوش درخشیدند و عملکرد درخشان کلیه خادمان حوزه سلامت از جمله فعالان عرصه غذا و دارو با تقدیر مقام معظم رهبری همراه بود.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، دکتر بهرام دارایی در اجلاس مدیران و معاونان سازمان غذا و دارو و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، اظهار کرد: عملکرد درخشان کلیه خادمان حوزه سلامت از جمله فعالان عرصه غذا و دارو در طول سال‌های گذشته به‌ویژه سال‌های اخیر که درگیر بحران کرونا بودیم، تقدیر مقام معظم رهبری را به همراه داشته است و ایشان این عملکرد شایسته را ستودند.

وی با بیان اینکه ما می‌توانیم با تکیه بر توان داخلی خودمان به بهترین افتخارات دست یابیم، خاطرنشان کرد: متخصصان ایرانی در تولید انواع داروها و واکسن‌های کرونا خوش درخشیدند و با وجود شرایط بسیار سخت تحریمی نشان دادند که ایرانی‌ها در سخت‌ترین شرایط بهترین عملکردشان را نشان می‌دهند.

رییس سازمان غذا و دارو اضافه کرد: در بحث نسخ دارویی با الکترونیکی شدن نسخه‌ها نتایج بهتری را به نسبت گذشته شاهد هستیم و همگام با پیشرفت در پرونده‌های الکترونیک، بحث نسخه نویسی الکترونیک هم با پیشرفت خوبی همراه بوده است.

دکتر دارایی تصریح کرد: در دوره مدیریتی کنونی سازمان غذا و دارو نظارت جدی‌تر بر مجموعه‌های مختلف فعال در حوزه غذا و دارو داریم و در کنار آن با سودجویان این عرصه به‌طور قانونی برخورد می‌کنیم.

وی با ذکر این نکته که با کسانی که در عرصه‌های دارو و اقلام دارویی به‌صورت غیرمجاز فعالیت دارند به‌طور قاطع برخورد می‌شود، تصریح کرد: در این خصوص معاونان غذا و دارو در دانشگاه‌ها نقشی کلیدی برعهده دارند تا با کسانی که تخطی می‌کنند برخورد قانونی صورت پذیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha